10 lutego 2015

Pytanie orientacyjnie...

... czyli Kummie nie potrafi się zdecydować~~!
Chodzi o to, że jak to baba nie potrafię się zdecydować, a kto, jak kto Wy sami znacie swoje zdanie najlepiej!
Chodzi o to, że nie wiem, co wolelibyście w tym tygodniu dostać pod Wasze śliczne oczka: one shota 'Trzy spotkania tam i tu', czy jednak rozdział Was bardziej kusi?
Nie jestem pewna, czy wyrobię się z dwoma na raz, więc pytam co jest Wam bardziej do szczęścia potrzebne?
Pomóżcie Drarrynisse! 〜(^∇^〜) / Kummie

23 komentarze:

  1. Ja bardziej nie mogę się doczekać rozdziału :)
    #Dramione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle się źle podpisałam XD Miało być #Drarry N
      #Drarry N

      Usuń
  2. Błagam rozdział, błagam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdzial, one shot byl poza tym ostatnio ;)
    a wszyscy przeciez czekaja na dzikie seksy! :3 XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę odmieńcem ~~ chcę shota >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie rozdział ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. roooozdział proszę ^^

    złezłeciastko

    OdpowiedzUsuń
  7. ROZCZULIŁYŚCIE MNIE, CHOLERA <3
    Wedle Waszych życzeń!
    Dziękuję za pomoc~

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdzial! :D :v
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    Szczegóły tutaj:
    http://w-swiecie-magii-zagubiona.blogspot.com/2015/02/lba-rozdzia-8.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej oba, ale wiesz, rozdział to rozdział (zwłaszcza ,,u ciebie"). Dlatego proszę o niego :)
    P.S.: Przepraszam, że ostatnio bic nie komentuje. Postaram się to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorka, że dopiero teraz, ale mój telefonik się buntował :-(
    Też jestem za rozdziałem (AlecAlecAlec=^.^=)
    Poza tym Draco i Harry chyba coś tam gadali jak spałaś, że czegoś potrzebują ;-)
    Do niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) mam pomysł na nowego bloga, lecz nie wiem, czy go prowadzić, czy ktoś go wgl będzie czytać :) więc jesli byś chciała (oczywiście nie zmuszam) zapraszam na zapoznanie się z bohaterami http://hogwart-my-new-school.blogspot.com/p/bohaterowie.html
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział rozdział!!!
    Zlituj się dziewczyno ja tu umieram z ciekawości
    ;) dlatego wrzuc rozdzialik najlepiej dłuuuuugi ;*
    Czekam z nie cierpliwością
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cie do Libster Awards
    więcej informacji http://nieznane-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obojętnie. Co ugotujesz, to zjemy. I tak i tak na pewno będzie pyszne :-D
    Julka

    OdpowiedzUsuń