14 maja 2015

Przepraszam

Dobra, nie dam rady.
Nie będę Wam mówić, że dzisiaj zdążę, bo pewnie tak nie będzie za co Was gorąco przepraszam, bo wiem, że wytrwale czekacie.
Wynika to ogólnie z tego, że matematyka mnie zabija, a ja przez to nie mogę się skupić i jest po prostu ciężko, no.
Przepraszam jeszcze raz, a żeby Was jeszcze bardziej zdenerwować dam Wam mały urywek:

(...)
- Potter - powiedział znowu i pochylił się nad nim, łagodnie go szturchając. W końcu oczy bruneta otworzyły się na cichy i łagodny dźwięk głosu Draco. Przez uspokajającą czerń nocy, źrenice Pottera były wyjątkowo duże, jednak Ślizgon potrafił wychwycić szmaragdowy odcień gryfońskich oczu. 
Patrzyli na siebie chwilę, słysząc wyraźnie ciężki oddech wydobywający się z rozwartych ust ciemnowłosego. 
- Wszystko w porządku? - zapytał Ślizgon, zabierając dłoń z ramienia Pottera.(...)



 Nie bądźcie na mnie, jakoś bardzo źli, dobrze?

11 komentarzy:

  1. Nie jestem zła, bro.
    Matma to zło w czystej postaci więc twoje grzechy zostały odpuszczone xd Czekam z niecierpliwością i żeby ta matma sobie poszła won od biednych uczniów i studentów i dała ci pisać, zią xd
    Jak zwykle niecierpliwa i zdepresowana Cyzia

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie spokojnie :)
    ja poczekam <3
    jestem wierną fanką tego bloga także nie odpuszczę sobie tak łatwo
    kocham twojego bloga
    czekam i ściskam mocno aby dodać otuchy odnośnie matmy <3
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się mówi : Jak kocha to poczeka :)
    Swoją droga rozumiem co teraz przeżywasz, bo również dla mnie matma to czyste zło xdd
    Czekam i życzę Ci dużo weny, bo tworzysz cuda *^*
    ~DivaAlex

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś człowiekiem, a nie maszyną więc nie będę zła ;) Bogu dzięki za ten fragment, teraz mogę spać spokojnie^^
    Writer

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz za co przepraszać! Również uważam, że matematyka to wielkie czarne zło (Jestem zagrożona XD) Ha! Czyli Draco coś ta,. bo w końcu się martwi :333333
    Życzę Ci weny, wytrwałości z Matematyką i weny!
    White

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłabym być zła, zważywszy na fakt, że ja też nie mam teraz wielkiego luzu w szkole...ale wiedz, że czekam z niecierpliwością! ;* Zresztą chyba każdy wie, że matematyka to zło ;D

    ~Kati

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt nie będzie zły, wierni fani poczekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka! Przeczytałam Twojego bloga w dwie noce i nie żałuję ;)) szczerze przyznaje, że zatraciłam się w czytaniu wszystkich rozdziałów i ani się obejrzałam, jestem już tutaj :> coś mi się zdaje, że zyskałaś nową czytelniczkę, fankę i cichą wielbicielkę Ciebie jak i Twojego bloga ^^ z przykrością stwierdzam, że jestem leniwym pasożytem i nie zawsze mam chęć do komentowania, więc szczerze przepraszam xd postaram się od teraz podpisywać pod każdym kolejnym rozdziałem <3
    Pozdrawiam i życzę weny ;)
    ~Enigma Nox

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeej, przepraszam, że nie skomentowałam przedostatniego rozdziału, ostatniego jeszcze nie przeczytałam... Ale wiedz, że tu jestem i ciągle czytam, więc nie miej mi za złe i pamiętaj, że tak łatwo się mnie nie pozbędziesz :'D Znam ten ból, za dużo nauki dopija, ale niedługo wakacje, co z tego, że ostatnie półtora miesiaca to same sprawdziany? ;,_____,;
    Więc w najbliższym czasie dokończę czytać ostatni rozdział, to do zobaczenia w komentarzu, który w najbliższym czasie zostawię <3

    ~j.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale powiedz nam, na kiedy mozemy sie spodziewac dalszej czesci opowiadania. Jutro mijaja dwa tygodnie od dodania ostatnievo rozdzialu. Mowie to przez to, ze twoje opowiadanie dziala jak narkotyk i poprostu....musze przycpac.


    Xd
    Ala. Trzymam za ciebie kciuki, zeby wszystko sie ulozylo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie szkodzi :) Cierpliwie czekamy, o nic się nie martw :) ~Kama

    OdpowiedzUsuń