23 marca 2015

Lekkie opóźnienia

Czyli typowo - Kummie się spóźni~
Tak tylko informuję, żeby nikt nie musiał bezsensownie czekać ._.
Pisze mi się, jak krew z nosa (Uwielbiam to określenie, serio) i raczej dzisiaj nie wstawię rozdziału, a jeżeli jakimś cudem mi się uda, to... będzie on bez odpowiedzi na Wasze komentarze, które prawdopodobnie napiszę w najbliższym terminie, czyli jak czas pozwoli >.<
Przepraszam, minhae, gomene, sorry, entschuldigung, désolé i co tam jeszcze~ / Zmartwiona sobą - Kummie

16 komentarzy:

  1. Nie będzie notki???? ;(
    Szkoda, bo świetnie piszesz, a twoje opowiadanie wciąga ♡♡♡
    Rozumiem cie ...
    Niestety wiem co to znaczy brak weny ;(
    Mam nadzieje że natchnienie szybko ci wróci
    Czekam z utęsknieniem na kolejną notkę ♡ ♡
    Życzę duuuuuuuuuuuuuuuuużo weny ;*
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cieplutkie słowa ♥
      Ah... nie wiem, co mnie złapało, ale naprawdę źle mi się pisze.
      Totalny brak skupienia, co mnie zabija, bo wiem, że czekacie >.<

      Usuń
    2. Spokojnie wena wróci ;)
      Nie ma co pisać na siłę bo przeważnie nic dobrego z tego nie wychodzi ;c
      Poczekamy (przynajmniej ja ♡♡)
      Pozdrawiam ciepło
      Karola
      PS I tak zasługujesz na huga ^^

      Usuń
    3. Yayayaaa~~ Dziękuję Ci pięknie ♥
      A rozdział mam zamiar wstawić do środy, a jeżeli tego nie zrobię to podam Wam adres żebyście mogli przyjść i kopnąć mnie dobrze (a nawet lepiej) w dupę ;D

      Usuń
  2. A adresu żeby Ci szczelić huga to już nie podasz, tak? Masochistka!
    Dobra, poczekamy, rozumiemy, wena kapryśny stwór ;-)
    Ale jak znikła to wróci, dobrze będzie =^.^=
    Saranghae :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyhyhy ;D
      Ale wieszzz... na razie na huga nie zasługuje >.<
      Jak sobie zasłużę to Wam podam <3

      Usuń
  3. Nie ma notki ;-; No to życze dużo weny na pisanie tego uroczego opowiadanka :** i popieram tego kogoś kto pisał o dzikim seksie na fortepianie ( ͡° ͜ʖ ͡°)  A czekanie na notke tylko poprawi jej atrakcyjność.... Im dłużej na coś czekasz tym bardziej tego chcesz ♡ͥ ♡ͦ ♡ͮ ♡ͤ

    Rayflo~

    OdpowiedzUsuń
  4. weny.. spokojnie my poczekamy ;)
    ~Andrzejek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz za co przepraszać, serio. Dodajesz notki co tydzień, halo! Twoja przyjaciółka ma racje, Ciebie pogrzało.
    Więc życzę Ci dużo, dużo, dużo Weny! Aha! Czekam na seksy, chodź tak się zastanawiam, że jednak te seksy będą na święta (MAGIA ŚWIĄT!)
    Dobra, jeszcze raz WENY!
    Trzymaj się się cieplutko, White!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze żebyś napisała tekst, który tobie się spodoba ^^
    Na Twoje rozdziały warto czekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się dołączam do poprzedników. Dłużej poczekamy - z większą chęcią przeczytamy (oo, nawet mi się zrymowało xp).Poza tym, pisanie na siłę to faktycznie raczej nic dobrego. Iii, ja tam poczekam, ile tylko trzeba (bylebym się po prostu doczekała >.<). Także życzę Ci OGRRROMNYCH WODOSPADÓW WENY, WYSTARCZAJĄCO (albo i więcej xD) CZASU I WIEEELKIIICH CHECI NA PISANIE!!! Pozdrawiam!!!
    ~Daga ^.^'

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany.... Wszyscy jesteście tutaj tacy kochani, a mnie aż skręca od patrzenia na takie cudowne komentarze... ;_;
    Matko...napiszę go, muszę go napisać!

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAA NIEEEEEEE D'''''': NIEEEEE MAA NOWEGO ROZDZIAŁU... NIEEEEEEEE *idzie do kuchni* NIEEEEE *otwiera lodówke* TAKKKKK *wyjmuje z niej masło i robi kreski na nadgarstku i jego okolicach* TAKKKK... TOO... AHHHHH *patrzy zafascynowana na tłuszcz spływający z ręki* TAK TO WSPANIAŁE UCZUCIE *ktoś wchodzi do kuchni*
    - Jezu dziecko co ty robisz?! - to mama
    - TNE SIĘ MASŁEM DEMONIE! *wyciąga z kieszeni dwa flamastry w połowie przywiązanę do siebie gumką do włosów i wyciąga przed siebie*
    - ODEJDŹ DUSZO NIE CZYSTA!

    Hahaha sorry XD Padło mi na głowe XD Ale to norma u mnie XD Troche szmutne że rozdział z opóźnieniem ale trzymam kciuki że napiszesz coś szybko :)
    Pozdrawia chora na głowę Cyzia XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem czemu przepraszasz. My powinniśmy Ci na kolanach dziękować za to opowiadanie, a nie wściekać się, e nie ma rozdziału. Naprawdę świetnie piszesz.=D Życzę weny i czekam z niecierpliwością (ale absolutnie Cię nie pośpieszam) ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm z wielką chęcią napisałam bym coś poŻytecznego i dodajacego otuchy no ale nie umniem! Nosz co ja poradzę? ;____; mogę Ci tylko życzyć duzio, sehr, big itp WENY! wiesz naprawde się cieszę że to ja jestem czytelnikiem i nie posiadam daru pisaniaXD jeszcze raz WENY mała *0*
    Szczelecka

    OdpowiedzUsuń