6 czerwca 2014

Sprostowania i inne odpowiedzi

Hm... Zauważyłam, że wielu/wiele z Was skomentowało rozdział XV i, że w głównej mierze dotyczyły one 'ciąży' Harrego. 
Małe sprostowanie: Ja nigdzie nie napisałam, że Harry jest w tej ciąży! Chciałam tylko rozluźnić jakoś rozdział, ale przez to, jest więcej spekulacji niż śmiechu... *sob sob* 
No, ale cóż zrobić? Rozdziału zmieniać już nie będę, ale Wy też się tym specjalnie nie przejmujcie... ;) 
Jest jeszcze jedna sprawa do omówienia. 
Ogarnęłam, że większość z Was tak, jak ja 'uwielbia' (sarkazm) Romione. Z tego względu dodam głosowanie na ich temat. Czy ich 'rozpaść' czy 'zostawić w spokoju' :) 
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania do piszcie pod tym postem a odpowiem. 
3mać się i do następnej notki!  
Ps. Jeżeli mam ich 'rozpaść' to jakie parringi z nimi preferujecie? ^^ / Kummie

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. No chyba że masz już coś innego dla Notta :)

      Usuń
    2. Ja też, ja też się z tym zgadzam :D

      Usuń
  2. A Hermionę z jakąś fajną dziewczyną. W niektórych ff Astoria G. jest fajna. W innych jest kompletną su*ą, ale i tak ją lubię. Zrób z niej równą babkę i sparuj z Mionką, proszę tak ślicznie A Ron i Theo ti też fajny pomysł, o ile nie masz już na ślizgona innych planów, to chętnie bym ich zobaczyła razem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hermi z z nietoperzem - Snapem, Ron i Remus tylko nie tak jak w opowiadaniu "Poduszka" tam byli sadystyczni

    OdpowiedzUsuń
  4. Romiona mi nie przeszkadza, ale jakiś fany chłopak z Ronem... no, nie mówię nie :D. Grunt, że ta "ciąża" Harry'ego nie jest przewidziana, o ile dobrze cię zrozumiałam. I tak w sumie, to podpisuję się pod Ron i Theo.
    buziaki dla ciebie i weny :*
    Nanni

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mnie to rozbawilo i wcale nie zrazilam się do Twojego Drarry!
    Korzystając. Okazji zapraszamy do siebie mamy nowe teksty z k-popu oraz shoty w tym Drarry :*
    Syśka

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy przeczytałam fragment o ciąży po prostu dostałam ataku śmiechu :D tak apropo tego chciałam powiedzieć że blog bardzo mi się podoba ;3 ;3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ROMIONE JEST PIĘKNE!
    nawet wolę ten parring niż Drrary... xd

    OdpowiedzUsuń