1 września 2015

Informacja

Cześć Drarrynisse! ♥
Dawno się nie widzieliśmy, prawda?
No i właśnie po to też tu jestem...
Chcę Was przeprosić za moją długą dwutygodniową nieobecność, ale musiałam odpocząć od Internetów i od ludzi, a że kończyły się wakacje, to musiałam trochę skorzystać~

Okej, no to ten:
Nie, nie zawieszam bloga.
Po prostu chcę Wam powiedzieć, że Kummie pisze się strasznie xD
Tak się napalałam na ten epilog, a naprawdę mam wrażenie, że wszystko jest nie tak jak powinno i mam załamanie.
No i do tego dochodzi fakt, że dzisiaj jest 1 września, a wszyscy wiemy, co to znaczy. (Śmierć, ból i ogólnie dziki burdel) 
Epilog może napiszę do końca tygodnia, a kolejny może pojawić się na następny tydzień, ale pewne to nie jest, więc w razie czego znów przepraszam Was gorąco~

Chcę Wam jeszcze powiedzieć i może odpowiedzieć na pytania, które o dziwo strasznie często się pojawiały~
Mianowicie:
Czy Kummie zamknie bloga i przestanie pisać?
Nie i definitywnie nie. 
Nie widzę sensu w zamykaniu bloga i nie do końca rozumiem osoby, które to robią. No bo po co? :'D 
Niech sobie egzystuje i tyle. Chyba, że autorce nie podoba się fabuła czy coś - wtedy rozumiem, ale jak już mówiłam: niee, nie zamknę bloga i wciąż będziecie mieli dostęp do tego czegoś o wielu rozdziałach~ 

Czy Kummie napisze kolejne rozdziałowe opowiadanie? 
I tutaj mam już trochę taki mętlik, bo sprawa zależy od tego, jak dużo rzeczy będę miała w szkole.
Jeżeli będę na siłach pisać - jasne, mam nawet fabułę i lekki zarys w głowie, ale nie chcę się zmuszać do pisania, także nic pewne nie jest~ 
Muszę też dodać, że miałam w planach otworzenie kolejnego bloga, ale tak jak mówiłam nie wiem czy dam radę. Oczywiście, cholernie mocno chciałabym zacząć oba je prowadzić, ale uhhhh, ja od zawsze chcę bardzo dużo rzeczy :')

Czy Kummie napisze coś z Harry'm na górze?
Nieeee. Kummie nie lubi Pottera na górze, bo wszystkie dobre opowiadania, które Kummie czytała były z Draco na dole. Wtf, jak można coś takiego zrobić? Nie, nie i jeszcze raz nie. Dziękuję. Nie. 


A co u Was, Drarrynisse? Jak szkoła, praca, studia, czy gdzie też tam teraz siedzicie? 
Jak 1 września? Bo u mnie dosyć gorąco i już nigdy nie założę w taki upał sukienkę. Nigdy. Jeszcze tak obtartych ud, to ja nie miałam!
Boli jak cholera i ogólnie, to chciałabym mieć dalej wakacje. 


Życzę Wam powodzenia w nowym roku szkolnym i pamiętajcie, że nauka jest ważna, ale Wy i wasze zdrowie, szczęście i zadowolenie również!

AHA! I DZIĘKUJĘ WAM ZA PONAD 160 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!!!! OMGGGGG KOCHAM WAS KURNA JEGO MAĆ!!!! ♥♥♥
Do następnego Drarrynisse! ♥ / Kummie

55 komentarzy:

  1. Fajnie że napisałaś. U mnie dobrze, poszłam do gimnazjum, tam uczy się moja siostra i uczy mama, plan lekcji nawet fajny, klasa miła i ogólnie dobrze jest. Czekam na epilog.
    Pozdrawiam i życzę duuuuuuuużo, dużo weny.
    Julka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko boska, to ja nie wiedziałam, że mam taką młodą publiczność! :O
      Ogólnie to wiem z doświadczenia, że mama w szkole to nie jest dobre xD Moja koleżanka miała tak samo i mówiła, że ciekawie nie miało, ale życzę Ci dużo powodzenia w nowej szkole! ♥

      Dziękuję Ci za wenę! ♥

      Usuń
    2. Z mamą w szkole nie jest aż tak źle. Powodzenie się przyda. Za wenę dziękować nie musisz. Życzę jej jeszcze więcej. Kiedy mogę spodziewać się epilogu?

      Usuń
    3. Może w niedzielę, jak dobrze pójdzie...?

      Usuń
    4. Wpadnę za pół godziny ;)

      Usuń
    5. Nie warto, bo jeszcze nic się nie pojawi~

      Usuń
    6. Jasne. Jak ci idzie pisanie? kiedy dokładniej wstawisz epilog? Przepraszam, że tak ciągle pytam, ale nie chcę przegapić po prostu.

      Usuń
  2. Witam cię kochana Kummie~! <3
    Już myślałam, że o swoich Drarrysiach zapomniałaś, a tu takie info. >.< :p
    No więc jak zwykle będę czekać na te epilogi- i tak wręcz wchodzę tu codziennie :p Cieszę się bardzo, że nie zamykasz bloga i dalej będziesz pisać i planujesz kolejne długie opowiadanie :D < kica z radości > A co do Harrego na górze to przecież był w jednym one-shocie ale i tak ja również wolę jak to Draco jest seme <3 *.*
    U mnie wszystko dobrze, szkołę zaczynam dopiero za 2 tygodnie i jakoś się tym zbytnio nie przejmuje. U mnie dzisiaj również było gorąco, a na dodatek jak wstałam to nie miałam nic do picia- zwłaszcza zimnego -.- A co do obdartych ud to wiem co to za ból, gdyż nie raz to przeżywałam :(
    Tobie również życzę wszystkiego naj i oby jak najwięcej Drarry~! I nas oczywiście~! ^.^ <3
    Również cię kocham, co pisałam chyba kilka razy <3 Mam szczęście, że moja żona jest zajęta, bo by jeszcze focha z przytupem walnęła i Kimie by nie miała kogo drażnić :p ^^
    Tak więc do zobaczyska i przetrwania w szkole ^^ #Kimie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana Kimie! ♥♥♥
      JAK MOGŁABYM ZAPOMNIEĆ? Po prostu przeżywałam cichą żałobę po wakacjach i opowiadaniu, no i po mojej wenie >.<

      Jeeeezu, tak mi źle, że tyle osób czeka, a ja nie potrafię nic naskrobać. Matko boska...;;;;;;;;;

      Cholera jasna! Skąd Wam się w ogóle wzięła myśl, że ja zamknę tego bloga? Nosz naprawdę tak o mnie myślicie????
      Pisać chcę i to bardzo, bo mam głowę pełną pomysłów, ale nie wiem jak to wyjdzie w praniu z moim nowym planem lekcji, gdzie... MAM CZTERY PIERDOLONE POLSKIE POD RZĄD. I TO W PIĄTEK, GDZIE PÓŹNIEJ MAM DWIE MATEMATYKI. RATUNKU.

      Matko, ale Ci zazdroszczę... >.<
      O dziwo dzisiaj jest u mnie chłodno, od rana padało, ale teraz świeci słońce. Eh, pogodo. Zdecyduj się, proszę.

      To jest to, że jeszcze tak obtartych to ja w życiu nie miałam. Poważnie, jak Drarry kocham.
      Ale aż się "ucieszyłam", kiedy przeczytałam, że jednak nie tylko ja mam takie problemy :')

      Kimieeeeeeeeeee, ja też Cię kocham szalenie, o matko ♥♥♥♥♥♥
      I aż śmiechłam kiedy napisałaś o żonie, bo moja skomentowała tego posta 6 minut po Tobie X'D

      Dziękuję Ci z całego serca za wszysstko! ♥

      Usuń
    2. Aha! Zapomniałabym! Draco uke w tamtym opowiadaniu był akurat celem zamierzonym, ale to było wybitnie dziwne, ale pasowało mi do mojego wyobrażenia o delikatnym opowiadaniu, a co jak co, ale jasne włosy i oczy właśnie takie są :D

      Usuń
    3. Ja też jakoś tak jak wrzesień nadszedł to nic mi się zbytnio nie chce i nagły brak pomysłów, a jak już jest to brak chęci >.< Wrzesień to przeklęty miesiąc :p
      Kummie spokojnie, napiszesz, wstawisz i wszyscy będą happy :D
      Współczuje ci tych piątków. -.- Jednak po piątku jest sobota, więc będziesz mogła się zrelaksować. XD I wszystkie pomysły przelać na nowe opko ^^
      Świeci, wiele, leje, grzmi, a po tym ponownie upał i 40 stopni C. >.< Pogodynka Ruki z The GazettE się kłania xp
      Stwierdź kochanej rodzicielce, że nie możesz chodzić przez te obdarcia to jeszcze tydzień sobie w domu posiedzisz :D Heheszki~! ^^
      Czuję się koooochana~! ^^ <3 I ty też tak się czuj *.*<3 <3 <3
      Żony są niezawodne :))
      Co do Drarry....Kimie ogląda "Harrego Pottera", zauważa Draco, szczerzy się jak mysz do sera. xD To jest już nałóg :p

      Ależ nie ma za co~! I tobie też dziękuję za to opowiadanie i one-shociki <3 ^^

      P.S. Jeśli będziesz miała blokadę to wpadnij na mojego bloga. Zabawne one-shociki na pewno tam znajdziesz ;)
      http://my-little-world-of-fantasy.blogspot.com/

      Usuń
  3. Kummieeeeee!!! Żono moja <3333
    Hmm, w hymnie mojego nowego liceum jest słowo spuścizna. Oczywiście ja nie widzę w tym absolutnie nic śmiesznego. ;-)
    Również mam obtarte uda, do tego kilka bąbli na stopach.Rzułfik <3
    I dobrze, że nie zamykasz bloga, tyle by się zacnego Drarry zmarnowało! A to trzeba trzymać dla przyszłych pokoleń!
    Weny Miszczu :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AKAAANEEE!!!! KOCHANIE MOJE!! ♥♥
      Czekaj, czekaj~~~ To znaczy, że moja żona zaczęła teraz szkołę średnią???
      SPUŚCIZNA. XDDDDDDDDDD
      "I wtedy Draco Malfoy SPUŚCIŁ się na twarzy Chłopca, który przeżył."

      A bąbelki to nic nowego, chociaż też mi się to przydarzyło wczoraj i boli jak cholera. AISHHH.
      A TE UDA TO MNIE ZABIŁY.
      A Twoje mogę pocałować, to może przestanie boleć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Matko, nie nieee nieee
      Nie zamykam tego głupiego bloga! Kummie chce być sławna!
      (Haha, żartuję XD)

      Dzięki za wenę księżniczko! ♥

      Usuń
    2. No, z tym całowaniem to sobie załatwiłaś codzienną robotę na nadchodzące trzy lata, bo mój mundurek składa się między innymi ze spódnicy, więc otarcia permanentne :-/
      No zaczęłam szkołę średnią i bardzo się z tego cieszę, bo gimbaza była dość ch*jowa (Annie, nie widzisz tego, mamusia wcale nie przeklina...).
      Draco się spuścił... ZABIJĘ CIĘ!!! Jak ja teraz będę grzcznie stać na baczność i śpiewać ten hymn bez jakiś kosmatych myśli i duszenia się ze śmiechu?!?!?! Hmm, mógłby mu się spuścić w ustach... Dobra, poczebuje yaoica i to pilnie!
      4 polskie? Omfg. Chociaż w sumie polski jest nawet spoko. Biol-chem Ci to mówi ;-)
      Hmm, to co teraz? Lody z weną? X““D Bo na czekoladę chyba za gorąco..
      Dobra tam, weny pod każdą tęczową postacią. :***

      Usuń
  4. Unnie kochana pisiaj, pisiaj a ja cierpliwie będę czekać.
    Jak to się mówi ,,Jak kocha to poczeka" :D
    Ahhhh dziś poznałam moja nową klasę... Mam 30 dziewczyn w klasie! A inne klasy są mieszane ;;;;;
    Ale jest jedna pozytywna rzecz... Mam tomboy'a w klasie <3 Jejku jest tak strasznie urocza *^*
    Ughhh wiem co czujesz, bo ja na zakończeniu roku obdarłam sobie uda ;;;;;; *przysięgam, że już nigdy więcej nie założę sukienki :||*
    A dziś powinnam się zabić za swoją głupotę, bo uparłam się, że założę długie, czarne spodnie... Myślałam, że umrę ;;;;;

    Unnie ja również życzę Ci powodzenia w nowym roku szkolny! No i oczywiście dużo weny i chęci do pisania <3
    ~DivaAlex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex! ♥ Matko boska, moja miłość do Ciebie rośnie coraz bardziej i bardziej i niedługo pęknie z nadmiaru ;;;;
      A ty, kochana Alex, który roczek szkoły zaczynasz w swoim życiu?
      Ale matko boska! Wyczuwam, że jesteś na humanie! XD
      Tyle dziewczyn tylko i wyłącznie tam!

      Ale uważaj z podrywaniem! I bądź delikatna! ;)

      O matko boska ;;;;;;;;;; Chociaż nie jestem pewna co jest gorsze >.< Obdarte uda czy jednak śmierć w czarnych spodniach w taki upał... Jezus Maria, biedna Alex ;;;;;;

      Dziękuję za wenę i za wszystkie ciepłe słowa ;;; ♥
      Kocham Cię! ♥

      Usuń
    2. A tu Cię Unnie zaskoczę, bo zaczęłam pierwszy rok technikum o profilu : technik organizacji reklamy.

      Poza tym... Ja jej nie podrywa xddd
      Ale mam wrażenie, że wpadłam jej w oko, bo cały czas mi się przygląda xddd
      No i na lekcjach siedzi ze mna xddd

      Co jest jeszcze gorsze od tego? Długie, czarne spodnie i do tego wysokie szpilki .-----.
      Stwierdziłam, że z moimi 155cm wzrostu nie zobaczę nic jeśli przede mną staną jakieś olbrzymy... A teraz moje nogi płaczą po tej decyzji xddd
      Ale... Co Cię nie zabiję, to Cię wzmocni xddd
      ~DivaAlex

      Usuń
    3. A wiesz co Ci powiem? Że też miałam się znaleźć na tym profilu, haha :D Niestety szkoła mi się nie spodobała i przeniosłam się jeszcze we wakacje do innej, no i teraz już kolejny rok siedzę w niej szczęśliwa XD

      JA TU WIDZĘ JAKIE SIĘ MIŁOŚCI ROZWAŻAJĄ! HOHOOO!
      JA tutaj chcę wiedzieć relację Waszych relacji!
      ( Niestety, ja osobiście żadnego tomboya nie znam, co mnie wybitnie smuci i odbiera chęci życia...)

      155? AWWWWWW, jakie to musiało być urocze, omggggg >.<
      Ale o rany, okej. OKEJ. WYGRAŁAŚ.
      Twoje nogi wygrały z moimi :'D

      Usuń
    4. Mnie szkoła na razie się podoba... Jedynym minusem jest głos Pani od marketingu, która skrzeczy a nie mówi xddd

      Dobrze xdd Będę Cię na bieżąco informować o przebiegu sprawy *jak to brzmi xddd*
      Oj Unnie! Na pewno jeszcze poznasz jakiegoś tomboya. Głowa do góry :)

      Tak mam 155cm wzrostu przez co nazywana jestem Hobbitem. Co jakoś nie specjalnie mi przeszkadza, bo kocham powieści Tolkiena, więc jest to dla mnie komplement :)

      Kiedyś jeszcze zadawałam sobie pytanie : Gdzie ja byłam jak rozdawali wzrost?
      Moja mama stwierdziła, że stałam w kolejce po choroby psychiczne i zajoba xddd (to takie prawdziwe xddd)
      ~DivaAlex

      Usuń
  5. Fajnie, że napisałaś krótką informację.
    Też ci życzę powodzenia w nowym szkolmym roku!
    Jak zwyklę życzę weny, szczęścia i innych itd...
    Może jeszcze zdążysz jeść zielone jabłko z weną...
    Aż się abecadło Drarry przypomina...
    Hehe, no nic... Szkoła, nauczyciele. ..
    Ale nie bój twoja córka jest optymistką!
    Trzymajta się!
    Annie ~ Cheshire Cat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córko ty moja! ♥
      Dziękuję za życzenia! Przydadzą się jak jasna cholera, także ♥
      O rany! Aż muszę napisać, że mama kupiła dzisiaj zielone jabłka! Haha :D

      O matko, jakie to świetnie uczucie myśleć, że ktoś inny mógł coś skojarzyć z jakimś moim opowiadaniem... O matko, jestem wzruszona :')

      Też się trzymaj Annie! ♥

      Usuń
  6. Uff, dobrze, że nie zamykasz bloga. A jak 1 września? Troszkę masakra. Plan do dup..y. Nawbijali nam tyle dodatkowych godzin, że cholera mam już dość. Ja też już nie założę sukienki, tak sie spociłam:")
    Czekam na epilog, życze weny Kummie i powodzenia w szkole!
    Pozdrawiam ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cież pierdziele! Niech ktoś mi, proszę, wytłumaczy czemu miałabym zamknąć tego głupiego bloga, bo czuję się naprawdę dziwnie z tą niewiedzą ;;;

      1 września... EHHH, moje uda wciąż bolą >.<
      Ogólnie plan to porażka, BO CHOLERA JASNA. 4 GODZINY POLSKIEGO POD RZĄD I PÓŹNIEJ DWIE MATMY. DLACZEGO?!
      Matko... katastrofa, a to dopiero pierwszy dzień lekcji...
      No nic, trzeba to przeżyć!

      Dziękuję Ci za wszystko i o matko! Znam Twoje imię! Hahaha! :D ♥♥

      Usuń
  7. Zdradzisz mi Unnie kochana czy (jeżeli będzie) to to nowe opo jest Drarry czy nie? *.*
    Nie martw się! Na twoje rozdział mogę czekać baaardzo długo. Zwłaszcza, że gdy sama pisałam wstawiałam notkę raz na miesiąc :')
    A jeżeli kiedyś coś ci odbije i przestaniesz pisać, wiedz że cię znajdę i...
    No cóż. Wiedz, że moim tatusiem jest Hades i mam błogosławieństwo Aresa >:)
    W szkole spoko. Lubię szkołę. Ale nie lubię ludzi w tej szkole. Bardzo nie lubię. Jestem teraz w 2 gimnazjum. Mamy 2 nowe osoby w klasie i...
    Unnie... weź mnie do siebie ;-; Mamy w-f z 3 klasą ;-; Umrę ze wstydu :"(
    A tak bardziej ogólnie. Nie będę miała teraz prawie w ogóle czasu ;-; Korki z 4 przedmiotów, chór, występy i do tego chcę wziąć udział w olimpiadzie z biologii i może z chemii.
    Ja się chyba załamię :<
    ~Strzyga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że drarry! W końcu o tej tematyce jest blog, kochanie ♥
      Awwww, dzięki Ci no ;;;

      Wieeeesz, kiedyś na pewno przestanę, ale jeszcze nie teraz! To jeszcze nie ten czas~

      (Moim tatusiem też jest Hades, jakby co ;* )

      Ja też lubię szkołę. Jako budynek. Mamy taką wyczepistą świetlicę z poduchami i w ogóle~
      Spoko, spoko~ przeżyjesz! Ja też miałam wf-y w gimnazjum ze starszymi klasami czasami i Ci powiem, że nie było tak źle~. One nie zwracały uwagi na nas, my na nich i wszystko było okej XD
      Nie umieraj ze wstydu, głupi ukesiu! Nie możesz! Kto będzie mi pisał takie wyrąbiste komentarze??
      AISHHH! Mój ukeś nie może się spalić!!
      Ale z chęcią mogę Cię do siebie wziąć~ Będziesz siedzieć na moim łóżku, z kocykiem, misiem i gorącą czekoladą~
      Z czego ty bierzesz korki, huh?
      Matko boska. Chemia to dla mnie czarna magia ;;;;
      TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    2. No tak, ale lubimy też Wolfstar, więc mogło ci coś wpaść do tego mądrego łebka ♥
      No ja mam nadzieję, że nie ten czas! Nie opuszczaj mnie ;-;

      (No to witaj siostrzyczko ^^)

      Mam taką nadzieję no bo, no... ja po prostu okropnie się wstydzę ;-; Jestem okropnym wstydziochem ^^" Jeżeli kogoś nie znam to w jego obecności będę siedziała cicho jak myszka i ciągle myślę o tym co ludzie o mnie powiedzą ;-; Niby jestem aspołeczniakiem, ale bardzo nie lubię jak ludzie o mnie gadają ;-;
      Moje komentarze nie są takie wyrąbiste... Na pewno znajdziesz sobie jakieś zastępstwo, a ja będę siedziała z tatusiem i czytała wszystko co napiszesz ♥♥♥
      Lubię misie :3 Mam ich całą masę ^^ Twoja propozycja bardzo mi się podoba :3 Pakuję walizki! Przynajmniej nie będę chodzić na w-f ♥
      Korki z fizyki, matmy(czasem czegoś nie ogarniam, a poza tym będę z korepetytorem robić testy), biologii( olimpiada :P) i niemieckiego( tak to jest jak się jest beznadziejnym z anglika i pisze się niemca na teście :') )
      Idę na biol-chem, więc dla mnie chemia jest bardzo zrozumiałą :D
      DZIĘKUJĘ JA ZA CIEBIE TEŻ ♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    3. Wiesz co? Muszę się komuś wygadać.
      Jutro miałam jechać na premierę filmu. Spotkać się ze znajomymi, Psorami, moją drugą rodziną, którą normalnie zobaczyłabym dopiero zimą.
      To już jutro cały dzień byłam podekscytowana i wiesz co?
      Mój brat roztrzaskał sobie łokieć. Cały weekend w szpitalu. Nie ma nas kto zawieźć. Nie jadę.
      I wiesz co? Siedzę i ryczę. Po prostu siedzę i ryczę.

      Usuń
    4. Odwołane.
      Mama wyrwała się z pracy i pojechałam ♥

      Usuń
    5. Czy ja mam cię kopnąć?
      Już ponad miesiąc mija, a ty nie dajesz znaku życia! Zaczynam się o ciebie martwić!
      Wszystko w porządku?

      Usuń
  8. "nie pisze się fajnie" ale piszesz zajebiście :D od zawsze czytam twoje blogi sorry że nie pisałam wcześniej ale piszesz zajebiście ;)
    ~Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANGELAAA! ♥
      Witaj w naszych skromnych progach i cieszę się, że się ujawniłaś!
      Miło słyszeć, że czytasz i dzięki Ci za ten komentarz i miłe słowa, bo naprawdę podnoszą mnie na duchu~
      Dziękuję! ♥

      Usuń
    2. Proszę w końcu zasłużyłaś a naprawdę świetnie piszesz ... Aha i powiem ci że jak odpisujesz na komentarze "fanom" to miłe :)
      kocham :** ❤ teraz (mam nadzieje że nie przestajesz) będę pisać na bieżąco ��
      ~Angelika

      Usuń
  9. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, Kummie ;) Tęskniliśmy za tobą! <3 Wiedziałam, że nas nie zostawisz ;) No i czekamy na pierwszą część epilogu ;) A jeśli chodzi o szkołę, to poszłam do lo i czuję się trochę dziwnie. Cieszę się z historii i tak dalej, ale muszę wstawać o 6:15 no i pomyśleć, że jutro mam matmę. I chyba wezmę ze sobą książkę ;) Próbowałam nawiązać kontakty międzyludzkie, ale mi to nie wychodzi z powodu strony przeciwnej, więc powiem im przysłowiowo ,,WALCIE SIĘ". Mam swoje przyjaciółki z gimnazjum, ciebie, pozostałych Potterhead, którzy mnie polubili, więc daję sobie siana xD I tak, jest wyjątkowo duszno, mimo iż dzisiaj u mnie rano padał deszcz. Pozdrowienia dla ciebie i życzę weny ;) ~Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdzie nie uciekłam! Cały czas tu byłam, tylko, że się nie udzielałam, bo Internety to bardzo męczące stworzenie!
      Nie zostawię! Będę Was trzymać na moim statku do końca świata i o 3 dni dłużej!
      I kolejna osóbka, która weszła w urok szkoły średniej!
      Nie czuj się dziwnie, bo będzie dobrze! A jak nie to zawsze możesz się przepisać do innej szkoły!
      Czyżby humanek??? :D
      Masz matmę? Haha, ja mam dwie ;;;;;;;;;;

      Ale jak to nie wychodzą Ci kontakty międzyludzkie?
      Przecież do mnie teraz piszesz, rozmawiasz i w ogóle... Kama nooo~
      Aish, weź się nie przejmuj i zostań przy tych przyjaciółkach z gimnazjum! (Chodzą z Tobą do klasy?)
      O MAAATKO! TAAK! MASZ MNIE! MOŻESZ NAWET SIĘ DO MNIE WPROWADZIĆ! ZAPISZĘ CIĘ DO MOJEGO LO I BĘDĘ SIĘ TOBĄ OPIEKOWAĆ! ♥

      U mnie właśnie jest chłodno, też rano padało, a po południu trochę słońce zaświeciło, a ja nie miałam okularów. Super po prostu :')

      Dziękuję Ci Kamuś za wszystko! ♥

      Usuń
  10. Nie przejmuj się, pamiętaj: nic na siłę! Na najlepsze watro poczekać, a twoje opowiadanie zdecydowanie należy do jednego z lepszych jakie czytałam ^^ Awww... kochaam <3 A co do pierwszego września... gorsze rzeczy przeżyliśmy, to i to wytrzymamy xd A co do obtartych ud(jak to brzmi xd) ja założyłam rajtki :D Co prawda pod koniec apelu zamiast Martynki, która grzecznie stała w szeregu była Martynka, która roztapiała się jak lodowce na Antarktydzie, ale co tam, najważniejsze, że uda ocalone xd
    Buziaczki i weny życzę
    Martix ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AWWW ♥ Dziękuję no ;;;;;
      Matko boska tyle komplementów...;;;;;
      1 września to straszna data XD Zresztą 2,3,4,5,6,7,8,9(...) też, więc ten ;D

      Właśnie gdybym ja ubrała rajstopy, to byłoby za czarno już no XD Chyba bym się opaliła jak cholera ;;;;
      Uda ocalone i to się liczy, serio XDD
      (Wyobrażasz sobie pływać we własnym pocie? XDD)

      Odsyłam buziaki i dziękuję!!! ♥ ♥

      Usuń
  11. Nie mam co napisać XD (pierwszy raz :D :D) to życzę ci duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo weny i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś napiszesz :P To opowiadanie było tak kufa dobre, że lepszego nie znajdę (no chyba, że napiszesz). Czekam więc na epilog.
    Do zobaczenia
    #Drarry_N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O raaaaanyyy ;;;;; Tak bardzo Was wszystkich kocham ♥♥♥
      Oczywiście, że coś, kiedyś napiszę!
      O jezu, ale mi teraz posłodziłaś ;;;;
      Kocham Cię Drarry_N ♥♥♥

      Usuń
  12. Cyzia prawilny 2 gimbus w glanach melduje się na służbie xd Czuje się tak młodo tutaj XD wena spierdoliła? Zrozumiano zaraz wezwę organy ścigania XD Co do pierwszego września było całkiem prawilnie xd no może poza tym że wszyscy się na mnie japili bo miałam glany XD a pierwszego dnia szkoły dostałam opierdol za włosy ale co tam i tak było fajnie :'D dobra a teraz kończę bo musze zapiepszać do szkoły D: to takie przykre D':

    OdpowiedzUsuń
  13. Kummie! Już się bałam, że o nas zapomniałaś! :O
    Nie ma sprawy. Znam to uczucie, kiedy na coś się napalasz, a tu gunwo i się nie udaje :/ Co u mnie? Zimno, deszczowo i ogólnie ponuro xD W końcu wakacje się skończyły ;-; Ale idę do szkoły od poniedziałku, bo dopiero wczoraj z rodzicami byłam w nowej szkole.
    Masz rację, nie ma co się zmuszać do pisania, bo nie o to w tym chodzi.
    160 tysięcy wyświetleń? *,* Gratuluję! <3
    No to powodzenia w szkole i gdzie tam jeszcze tego potrzebujesz! A, i weny życzę!
    ~Kati

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    No cóż cieszę się, że dałaś jakieś oznaki życia. Juz trzeci dzień szkoły i mam dość, nienawidzę chodzić do szkoły, a to że jeszcze mam wybrać jakies dobre liceum to mnie to przerasta, a u ciebie jak tam Kummie? (teraz się dowiedziałaś, ze jestem w 3 gimnazjum, taka młoda xD)
    A z tym epilogiem to spokojnie masz czas, jak ma to być idealne to trzeba temu dać czas, nie wiem, ale może kiedys napiszesz coś o Draco i Harrym jak są juz tam po ślubie i jak się toczy ich życie? To tylko pomysł.
    Bardzo ci gratuluje z powodu wyświetleń(nie ma co się dziwić)
    Życzę ci weny i tam dobrego w tej szkole!
    White

    OdpowiedzUsuń
  15. No więc....... Kummie minął już MIESIĄC od twojego info, więc......GDZIE EPILOG JA SIĘ PYTAM?!!! >.< Codziennie sprawdzam, a tu pustki ;-;
    Czekam z Niecierpliwością~!!! xd
    #Kimie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.
      Nie za bardzo potrafię odpowiedzieć teraz na wszystkie pytania związane z epilogiem, bo jest mi ciężko na chwilę obecną.
      Gdzieś po drodze zgubiłam zapał i chęci do pisania go.
      Mam około 6 stron, ale nie potrafię się przełamać do napisania choćby linijki kolejnego tekstu. Straciłam zapał do tego epilogu i muszę przyznać, że robiłam wiele podejść, które najczęściej kończyły się łzami i wyrywanymi włosami, bo Kummie nie potrafi pisać.
      Nie wiem do końca, kiedy, jak i gdzie, ale próbuję.
      Ostatnio jednak porzuciłam ten epilog i zajęłam się jednym z one shotów. Pisze mi się lepiej, ale czuję presję żeby w końcu coś wstawić.
      Przepraszam więc za wszystko i mam nadzieję, że jeszcze moment wytrzymacie.

      Usuń
    2. Unnie moja kochana <3
      Nie śpiesz się kochana, bo ja i tak będę czekać nieważne ile ci to zajmie. Więc nie denerwuj się i pamiętaj, że ja i twoi czytelnicy będziemy na ciebie czekać. Wyobrażam sobie jak jest Ci teraz trudno, ale głowa do góry! Na pewno uda Ci się w końcu napisać ten epilog i nieważne ile to potrwa. Wierzę, że Ci się uda!
      Więc pamiętaj - głowa do góry, cycki do przodu... Czy coś w tym stylu? xdd I nie załamuj się kochana.
      Przesyłam Ci dużooo weny oraz tule mocno~!
      ~DivaAlex

      Usuń
    3. Jezu, ja naprawdę jestem Wam cholernie wdzięczna, że jesteście takimi osobami, które we mnie wierzą i starają się mnie wspierać...
      Rany, to jest naprawdę pięknie i chciałabym jakoś Wam to wszystko zrekompensować i napisać dla Was miliony ficzków, no i przede wszystkim pieprznąć Wam wielkiego big huga...
      Wiem, że Wasza cierpliwość też ma swoje granicę i jest mi naprawdę przykro, że nie mogę Wam dać tego, co oczekujecie... ;;;
      Ale obiecuję Wam, że wrócę.
      Nie zostawię moich Drarrynisse na pastwę losu i obiecuję, że coś wstawię. Postaram się i zrobię to do końca tego miesiąca na 100%

      Usuń
    4. Droga Kummie~! ^.^
      Ślę ci mnóstwo weny, hugów, buziaków i wszystkiego co najlepsze~! <3 Nie załamuj się, Drarrysie są z tobą ^^
      Nie stresuj się i na spokojnie napisz co ci przyjdzie to tej mądrej i fantazyjnej główki :p
      Wierzę w ciebie i czuję, że nas nie zawiedziesz :*
      Pozdrawiam szaloną Kummie :* :* :'*
      Wierna fanka #Kimie *.*

      Usuń
  16. Well..
    Prawdę mówiąc, jeszcze nie zaczęłam opowiadania, bo znalazłam je niedawno, a mam naprawdę mało czasu.
    I muszę Ci przyznać, że trochę się bałam, że nie napiszesz epilogu, ale...czytając Twoje odpowiedzi wierzę, że jednak go napiszesz.
    Za bardzo nie wiem, co mam Ci napisać, jestem nowa w "tym" świecie xD
    Ale chcę, żebyś wiedziała, że TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI i to baaaaaaaaaaaaardzo mocno. Tak mocno, że aż knykcie pobielały.
    Dodatkowo mam wybity palec i nie powinnam pisać, bo strasznie boli, ale cholera musiałam Ci napisać, że Cię wspieram i życzę dużo weny. Sama piszę (choć jeszcze nie doszłam do Drarry) i wiem jak to jest, kiedy coś bloknie ;/
    Ale masz wiernych czytelników, którzy są z Tobą zawsze i wszędzie.
    No i doszłam ja, bo po przeczytaniu kilku Twoich prac jestem pod wrażeniem.
    Zatem nie mogę się doczekać Twojego kolejnego wielkiego dzieła.
    (I mam nadzieję, że nic nie pochrzaniłam, bo jeszcze dobrze się po blogu nie rozejrzałam, dlatego za wszystkie gafy bardzo przepraszam)
    Kuźwa, to najdłuższy komentarz w całym moim życiu!
    eh, mniejsza
    Kontynuując,
    Jesteś świetną pisarką, masz mega talent, jesteś genialna i..kurwa nie mam słów xD
    Po przeczytaniu zaledwie jednego dzieła, stałam się fanką, co de facto pierwszy raz w życiu mi się stało.
    Nikt, powtarzam NIKT, nie zainteresował mnie JEDNĄ pracą!
    Ale cóż..W końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz xD
    Ja będę kończyć, bo zaczynam pisać nieskładnie, ale wiedz, że po prostu Cię kocham.
    I nie załamuj się!
    Bez stresu, pisz swoim tępem, ja poczekam, jak wszyscy tutaj :D
    Przesyłam Ci mnóstwo buziaków, przytulasów, weny, przede wszystkim weny, i wszystkieeeeeeeeeego.
    Kocham, pozdrawiam i czekam.
    #Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim chcę Cię powitać w tych ponurych czasach, gdzie Kummie wielka dupa, nic nie wstawia. Dziękuję, że tutaj zajrzałaś, pomimo tego, że blog jest w... dłuższym zawieszeniu(?)
    Woah, byłam... i jestem nadal cholernie poruszona Twoim komentarzem.
    Jezus Maria, to naprawdę dużo dla mnie znaczy... Zwłaszcza teraz, kiedy czuję się jak przysłowiowe gówno.
    Dziękuję za każde słowo w Twoim pięknym komentarzu i naprawdę żałuję, że nie mogę zobaczyć się w realnym świecie i pierdolnąć Ci wielkiego huga, za tyle ciepłych słów.
    To naprawdę wprawia mnie w wielką radość i smutek, i o ile to pierwsze jest oczywiste jak 2+2=4, tak jeżeli chodzi o smutek, jestem załamana, ponieważ nie mogę Wam pokazać wdzięczności do Was, moich niezastąpionych Drarrynisse.
    Jestem na siebie wściekła, ponieważ nie mogę dać Wam tego czego oczekujecie i na co zasługujecie.

    Chcę Ci powiedzieć, kochana Van, że ja Ciebie też kocham. I to bardziej niż myślisz, bo ten komentarz naprawdę mnie wzruszył i wciąż jestem chodzącą papką emocji.
    Dziękuję Ci za wszystko, i oczywiście odsyłam 2 razy więcej całusów, przytulasów, weny i czekolady, bo to też jest ważne.
    Kocham Cię z całego serca i przepraszam, że wciąż nie możesz zobaczyć tego cholernego epilogu...

    Dziękuję Ci gorąco, Vann♥
    Ps. Czy mogłabyś mi zdradzić o jakie opowiadanie Ci konkretniej chodzi? Nie daje mi to spokoju!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, to ja Vanessa, ale już bez przykrywki ;*

      Zmieniłam nazwę, na swoje prawdziwe dane, bo stwierdziłam, że nie będę udawać kogoś kim nie jestem. Mam na imię Dominika, więc nie będę się podpisywać Vanessa.. Pozostanę sobą, mimo że wielu osobom się to nie podoba i w tym momencie się ujawniam. Ale to ich problem, nie? ;)
      Przepraszam, za to małe zamieszanie z nazwą, ale dopiero dzisiaj zrozumiałam, że nie mogę udawać kogoś, skoro mam siebie...

      A teraz zabieram się za odpowiedź, bo mnie rozsadzi, jak nie wyrażę swoich emocji mojej ulubionej pisarce ;*

      Nie obwiniaj się, nie załamuj. Kochanie proszę, uśmiechnij się dla mnie (:
      Nie napisałam nic, co nie byłoby prawdą ;*

      Nie kochasz mnie bardziej niż ja Ciebie, a prawdę mówiąc, nawet Cię nie znam xD
      Skoro ty dwa razy więcej, to ja milion, a nawet bilion, kochanie :*

      Nie dziękuj mi, bo nie masz za co.
      Przeczytałam wszystkie Twoje shoty i wybacz, ale nie jestem w stanie wybrać, który kocham najbardziej..

      Czekam na zakończenie historii, ale spokojnie..Nie spiesz się z niczym, nie przejmuj się.. Ja zostanę, bo wciąż nie mogę się doczekać, kochanie :*

      Powodzenia, kocham Cię, najmocniej ♥♥♥
      #Dominika aka Vanessa ♥

      Usuń
  18. Czytam tak sobie te ostatnie komentarze i stwierdzam, że tak łatwo jest napisać 'pisz bez spiny, poczekamy' a Ty pewnie czytasz i widzisz tylko '-:-: -@~%~£]+ |+~£ CZEKAMY' wiec znów się spinasz xDD
    Ale, z drugiej strony, co mamy napisać, żeby Ci pokazać, że jeśli ma się wizję epilogu TWOJEGO opowiadania lub jego braku to czas nie gra żadnej roli :D
    Także DUŻOOOO! : weny, czekolady! (chociaż nie lubię słodkości to ostatnio doceniam jej niesamowity wpływ na samopoczucie :)) i czego Ci tam trzeba, by spokojnie pisać.
    Jak zwykle cierpliwa,
    ~Toruviel

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie te epilogi. Jestem niezadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem po prostu oczarowana Twoim Drarry. Nie mogę znieść myśli, że to już koniec. I cholibka, jestem zakochana w Pansy i Hermionie. Mam nadzieje na chociaż małego OS.

    OdpowiedzUsuń