12 lipca 2015

Informacja~

Cześć Wam wszystkim!
Muszę Was uprzedzić, że spóźnię się z rozdziałem, bo jak to wielu osobom się już skarżyłam: pisze mi się jak krew z nosa...
Było kilka spraw, które odcięły mnie od komputera, a kiedy go dostałam myślałam, że się rozpłaczę...
Mam za sobą dwa filmy o naszym Potterze i 6 godzin wysłuchanej muzyki, która powinna mnie jakoś natchnąć...
Mam nadzieję, że jutro coś jeszcze napiszę i, że będę mogła Wam pokazać 42 rozdział, ale jak na razie proszę Was o cierpliwości, wyrozumiałość i o przesłanie mi trochę weny, czy czegoś... >.<
Przepraszam Was Drarrynisse </3  

*To są fazy tego jak się obecnie czuje ;_; *


48 komentarzy:

  1. Unnie nic się nie stało.
    Wstawisz rozdział kiedy będziesz uważała to za słuszne.
    A ja będę cierpliwie czekać na fazować na nowy comeback Infinite i GOT7 <3
    Także życzę duuuużo weny!
    Unnie fighting!
    ~DivaAlex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko >.<
      Nawet mi nie mów o Got7, bo słuchałam tego dziesiątki razy ;_; Zabił mnie ich comeback i po prostu nie mogę myśleć...
      Infinitki też dały dobry powrót i piosenka jest serio świetna, ale zakochałam się w Sevenkach ♥
      Dziękuję Ci za wenę ;_; To dużo dla mnie znaczy <3
      Fighting!

      Usuń
  2. Miszczu nie smutaj i nie płakusiaj bo ja też zaczne i się zatopimy!
    Jak chcedz weny to bierz ile pomieścisz w ten stanik ujebany czekoladą i niech Ci się pisze jak krew z aorty :-*
    Wgl. Ten pierwszy gif mi na początku tak szybko chodził że wyglądało jakby on ruchał te ścianę XD
    I nie smutaj już poczekamy ile będzie trzeba :-* :-* :-*
    Chcem tam iść do Ciebie do kajuty i Ci rypnąć takiego huga, żeby Cię lekko przydusiło
    Nosz kurcze emotikonów mi brakuje
    Kummie uszka do góry i się nie przejmuj, każdy ma czasem problem :-* :-* :-*
    Weny Ci duuużo życzę i czekoladę ślę i co tam chcesz jeszcze <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej się nie topmy, bo nie jestem dobra w pływaniu .__.
      Jezuuu XDD
      Akane, ja Cię kurna kocham :')
      Przeczytałam to późno w nocy i zaczęłam się tak śmiać, że musiałam twarz poduszką przykryć XDD
      Ściana taka ruchable :'D
      Nie mogę po prostu leje XDDDD

      Dziekuję Ci Akane ;_; Jestem wzruszona emocjonalnie ._.
      Kocham Cię <333

      Usuń
    2. *.* ja Ciebie bardziej <3<3<3<3<3<3<3
      Ejejejej nie przyduszaj się tu poduchą, bo to się może źle skończyć =-O
      Potter rucha ściane, bo zepsułaś Draco a on taki sftustrowany :-P
      Także ja Cię też kocham i przesyłam drugi stanik z weną :-*

      Usuń
  3. Accio wena! Nic się nie stało. Niech wena przyjdzie. Naćpaj się jej!
    W formie dropsów. Pozdro i weny życzę.
    Annie~ Cheshire Cat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie dostałam nią w ryjka X'D
      Jak nie przyjdzie, to będę pisać przez łzy :') Trudno się mówi!
      A co jeżeli się udławię tymi dropsami?!
      Aish, będzie nieciekawie :/

      Ale dziękuję, dziękuję, dziękuję!
      I witaj w naszych skromnych progach! ♥
      Rozgość się i szukaj kajuty, jak coś to Akane Ci pomoże wyhaczyć najlepszą xD
      <33

      Usuń
    2. Ja? Ja się tam nie znam... *zgarnia stopą pejcze i kajdanki pod łóżko*
      Hahahah może zamieszkać ze mną, pomieścimy się *słodki uśmieszek*
      A Ty Miszczu nie wpierniczaj całej paczki od razu, tylko pojedynczo. Jeden drops, drugi drops, trzeci drops... Cztery kilo i dwa rozmiary później... ;-)

      Usuń
    3. O mój Boże, Akane XDDD
      To już wiem, czemu sprzątaczka chciała więcej pieniędzy X'D
      PEJCZE I KAJDANKI, BOŻE BIEGNĘ TAM :'D

      Dobrze, mamo :/
      Będę je jeść pojedynczo i delektować się każdym zjaranym dropsem *kciuk w górę*
      Ej, ale nie chcę przytyć ._.

      Usuń
  4. Pewnie, że mogę zamieszkać z tobą. Wytrzymasz ja jestem jak szalony kapelusznik i Cheshire Cat razem.
    Wytrzymamy w kajucie.
    Kummie może mój kolorek oczu cię natchnie. Moje oczy to skrzyżowanie zieleni i szarości. A włosy mam jasno brązowe, a z tyłu głowy platynowe.
    Nie farbowane.
    Ech, czuję się jak dziecko homoseksualistów...
    (Ciekawe jakich)
    Myślę, że wiesz jakich.
    Annie ~ Cheshire Cat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę kocham motyw z Alicji z Krainy Czarów, więc róbcie mi miejsce ;_; Idę tam do Was!
      Mam dużo czekolady i żelek, więc myślę, że mnie wpuścicie :')

      Jezu, sikam XD "Ech, czuję się jak dziecko homoseksualistów..."
      Kocham Cię. Mogę Cię porwać i zabrać do Ameryki, wziąć ślub i mieć gromadkę dzieci?
      Proszę?

      Usuń
    2. A możemy sobie zrobić trójkąt? Pliiiiiis *.*
      Omnomnom Annie będę Cię czesać, targać, zaplatać warkocze i tak w kółko *.* jak można mieć takie kolorki?
      Ajć Kummie to dropsy z weną nie z cukrem, od nich dupa nie urośnie ;-)
      Co najwyżej od tych żelków i czekoladów co tam niesiesz, my łapówek nie potrzebujemy, wbijaj!
      Hahah ja chcem być tym kotem z Alicji co się tak obraca jak bęben w pralce ^.^
      Annie, Kummie, wyjdziecie za mnie? *.*

      Usuń
    3. Pamiętajcie tylko, że ja nie ukesiuje ._.
      Mówisz, że od weny się nie tyje? AWWW ♥
      Dawać więcej dropsów, w takim razie!
      I tak wiem, że i tak zjecie te żarełko i tak :D
      To... to ja chcę być... cholera :c
      I Kapelusznik i koteł zajęci >.<
      ALE AKANE XDDDD
      JAK BĘBEN W PRALCE XDDDDDDDDD

      Kurna, ubierajcie się! Płyniemy do Ameryki!
      Czas się żenić!!

      Usuń
    4. Ku chwale ojczyzny! USA!
      Wiem co zrobimy! Będziemy pairingować Avengersów.
      Capitan America x Thor, albo ktoś tam...

      Annie ~ Cheshire Cat

      Usuń
    5. Aha, Kummie, Akane wyaczcie, ale muszę wam dać kosza.
      Ja nie chcę dzieci!
      Ale Kummie jeśli weźmiesz ślub z Akane to mogę być świadkiem lub chrzestną dzieci, tego waszego serka HOMOgenizowanego.

      Ale nie mieszaj biednego kotka z Cheshire w ten ser. Co ja mysz???
      Ale chrzestną to moge być.
      Będe jak Syriusz i zginę.

      To jak kiedy wasz ślub?
      ( Jeśli mi teraz powiecie, że jesteści hetero i nie bierzecie ślubu z Akane to się Cheshire Cat rozpłacze i pójdzie do zająca płakać.) I yuri .Nie przepadam za tym, ale w twoich opowiadaniach znoszę
      Annie ~ Cheshire Cat

      Usuń
    6. Ow.... </////3
      Wiesz... Możemy mieć koty zamiast dzieci. Koty też są dobre :))))
      Ale Ciebie jako chrzestnej sobie nie odpuszczę! :D

      Nie.
      Nie.
      Nie.
      Nie zginiesz, mały gnojku.
      Nie ma takiej opcji.

      Nasz ślub? HMM, Akane? Wybierz termin, ja się dostosuję XD
      Ohhhh, jeszcze Cię przeciągniemy na tęczową stronę mocy Annie :'D
      Ale i tak Cię kocham ♥

      Usuń
    7. Teraz! Zaraz! Już! Szykuj się na ten ślub! (ja coś słyszałam o jakimś Braveranie hmmmm ;-))
      Tak, tęczowa strona mocy i serki HOMOgenizowane XD
      Cóż ja mam cztery kociaki to myślę, że będzie fajnie XD
      Annie kociaku dogadasz się z nimi :-D
      Ja chcem Ciebie na chrzestną, a na chrzestnego weźmiemy jakiegoś Avengersa, jak już będą pod ręką ;-)
      Hmm Thor x Capitan America mhmm oł yeah ciekawy widok B-)
      Tak, tylko spróbuj zginąć, to Ci tyłek przetrzepe!
      Kummie, ja też jom kochom, nie myśl se, że masz monopol!
      Dobra weź se tej weny jeszcze ile tu jest *rzuca promykami tęczy XD* i jedziemy do USA =^.^=
      Kocham Was :**********

      Usuń
    8. Mogę być waszym dzieciakiem.
      Ej, zaraz ja już mam tatę i mamę!
      Tylko, że tatuś nie pamięta mamusi, bo wujek Nathniel, nie umie obsługiwać różdżki.
      Kummie zrób coś, żeby se tata przypmniał, matkę.
      Tak Harry jest tym bardziej kobiecym ojcem moim, a Weasley twins to moje wujki kochane.

      Kummie and Akane my BFF.
      Love ya!

      Annie ~ Cheshire Cat

      Usuń
    9. Sądzę, że Xavier najlepiej nauczy Nathaniela, jak się obsługuje różdżkę ;-)
      Wszyscy na tym skorzystają, zboczuchy w szczególności =^.^=
      *.* Hahaha kufa Kummie zamawiam mprega!! :"D
      Dobra tam, będziesz mieć czwórke rodziców, jedno bardziej jebnięte od drugiego :-D
      Wezme Cie na chrzestną moich kociaków (serio, jeden się nazywa Gollum XD)
      Weasley twincest! Dobra, jebie mi się coś w głowie od braku dzikich seksów (Kummieeeeeeee, słyszysz? XD)

      Żono, córko, duży hug <3 :'D

      Usuń
    10. BOŻE, MOJA MIŁOŚĆ DO WAS ROŚNIE Z KAŻDYM KOMENTARZEM X'DDDD
      Z kim chcesz tego mprega? XD
      Gollum? POWAŻNIE? :'D

      Słyszę, słyszę... *mruczy, wyginając palce u rąk*
      Wy używacie swoich kontaktów ze mną tylko po to, aby wyżydzić coś w opowiadaniu DDD:

      Usuń
    11. Zaczynając inteligentnie od końca: Nom :-D i bo Cię kochamy <3
      Pff jeszcze pytasz, Drarry mpreg a z tego powstanie nasze dziecko XD
      Jak już bym miała coś żydzić, to twincesta. Normalnie kocham ten pairing jak Drarry i 2mina <3
      Tak sobie przeczytałam te komy od początku i stwierdzam, że nasz serek HOMOgenizowwany jest jakiś kosmiczny XD

      Usuń
  5. Kummie są wakacje, więc spokojnie masz tam czas, odpoczywaj, oglądaj więcej filmów z Danielem (ostatnio znowu oglądałam Na śmierć i życie, to rytuał) a te gify mnie rozwaliły, dobra kummie życzę ci jak najwięcej weny, a jak cos to zobacz sobie jakieś seriale albo filmy o gejuchach. Osobiście kocham "W jego oczach". No wiec najedz się żelków, czekolady, bitej śmietany,polecam White! Oczywiście jeszcze weny 😊😊😊 HUG! ❤ Nie wiem dlaczego, ale popieprzyły mi się okienka i wpisałam tam gdzie nie trzeba XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w te wakacje chcę skończyć to opowiadanie i zając się one shotami i to dlatego jestem taka załamana ;_;

      Te gify poważnie odzwierciedlają mój stan, więc się nie śmiaj, White xD
      Filmy o gejuchach, to już obejrzałam większość, jakie polecają na OutFilm >.<
      Rany, poważnie. Wszystko co mnie zainteresowało i było dostępne już obejrzałam, a w "W jego oczach" KOCHAM Z CAŁEGO SERCA. DROGI MERLINIE I SALAZARZE. GABRIEL I LEO TO MOJE OTP. TOTALNIE I NIEZAPRZECZALNIE TAK. Obejrzałam nawet tą krótkometrażową wersję i naprawdę umarłam, kiedy się dowiedziałam, że aktor grający Leo miał wtedy mało lat.... Kocham tak bardzo!

      Kurczę, czy Wy chcecie, żebym się w ubrania nie mieściła? :/
      Dziękuję Ci White, za to, że jesteś ♥
      Boże, kocham Cię tak mocno, że aż boli <3333

      Usuń
  6. Każdemu się zdarza blokada- mi też- więc nie ma się o co martwić Kummie. ^.^ Wierzę w ciebie i twoje zdolności. :) Wena jest zdradliwa i focha się niczym baba podczas okresu (i ja jestem kobietą XD) Ja gdy nie mam weny słucham co popadnie- czyli co mam na telefonie, czytam inne opowiadania, oglądam anime, gram albo robie sobie gorącą czekoladę z bitą smietaną :p Sposobów na natchnienie jest wiele więc warto wszystkiego spróbować ;) Opocznij, odetchnij i weź sie do pracy pełną parą. Nie ważne czy jutro czy za tydzień ja będę cierpliwie czekać na rozdział :)
    Z drugiej strony to troche pocieszające, że spóźniasz się z rozdziałem, gdyż jak wiadomo już się kończy :(
    Przesyłam duuuuużo weny, ściskam i pozdrawiam~! ^.^ #Kimie

    P.S.. Na TVN leciał ostatni "Harry Potter i kamień filozoficzny", a ja tylko "Pokażcie mi moja platyne! Gdzie jest Drakuś?!!! JEST~!!!!". I nagle ni z tego ni z owego, gdy była scena Harrego z Draco włączyła mi sie piosenka "Do zakochania jeden krok" >.< Chyba klepki mi sie poprzestawiały od Drarry :p
    Więc jeszcze raz weny i miłych wakacji ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wena jest gorsza, niż baba przed okresem, serio XD
      To raczej taki facet bez seksu przez miesiąc XD
      Oh, ja czytam inne opowiadania (niestety nie potterowe), anime daaawno nie oglądałam, chociaż to chyba dobrze, bo później cały czas o tym myślę, co jest złe XD Gorącą czekoladę mogę pić litrami, ale problem w tym, że zamiast pisać piję czekoladę!

      Muszę przyznać, że przez Wasze komentarze, od razu raźniej mi się zrobiło, no i małymi kroczkami coś się pisze~ (Mam już 5 stron! FUCK YEAH!)

      Ja staram się nie myśleć o tym, że kończę to opowiadanie, bo kurde, już długi czas jest ze mną i to będzie bardzo dziwne uczucie myśleć, że nie muszę po szkole, czy w weekend pisać kolejnego rozdziału, żeby tylko go wstawić. Woah, to będzie dziwne. Lubię to opowiadanie i chyba będę płakać przy końcu...
      *zaczyna kolekcjonować paczki chusteczek*

      JA JUŻ NIE MOGĘ NORMALNIE OGLĄDAĆ POTTERA, BO JA WCIĄŻ CZEKAM NA DRARRY X'DD
      To już jest spaczenie, naprawdę...
      Hahaha, to nie był przypadek! Mówię Ci!

      Dziękuję Ci Kimie za wenę i za wszystko ♥
      I pamiętaj, że Ciebie też mocno kocham!

      Usuń
    2. Ja mam stwierdzenie, że wena to facet, który zamiast siedzieć obok mnie idzie sobie na piwko i striptiz XD Tak to jest, gdy brak pomysłów. Z anime jest najgorzej, gdy jest emitowane i to czekanie na kolejny odcinek, a tu trza pisać -.- Ale gorąca czekolada kiedyś się kończy- no chyba, że ma sie jej zapas w szafce :p

      5 stron zawsze coś~! Ja się załamuje, gdy przez tydzień mam dopiero pół >.<

      *dodaje chusteczki do kolekcji* Gdy będzie koniec użyczę ci swojego ramienia na łzy :)

      Tak to już jest, że nie możesz ale cie do tego ciągnie i oglądasz i wyczekujesz momentów yaoi ^.^ Takie "Jeszcze bliżej. Jescze troszeczkę. POCAŁUJ GO W KOŃCU~! No i dlaczego tego nie zrobiłeś?!" Dobrze, że rodzice nie widzą mnie w takich sytuacjach ;)

      Nie ma za co ^.^ Małymi kroczkami napiszesz ten rozdział ;)
      Wierzę w ciebie~! *.* Również kocham, ściskam i pozdrawiam ^.^ #Kimie <3 <3

      Usuń
    3. http://www.captainquizz.pl/quizz/do-ktorego-z-czterech-domow-z-harryego-pottera-nalezysz
      Ja Slytherin <3 Draco bądź mym przewodnikiem >.<

      Usuń
  7. Nie martw się kochana <3
    Każdy zasługuje na chwile przerwy i relaksu ^^
    Nie tylko ty masz okres bezwenia :/ Ale wierzę w ciebie i w twoje możliwości ^^
    Oglądaj dużo ciekawych filmów i jedz owoce (nie możesz się roztyć ♥)
    Ja wiem, że jeszcze przed weekendem będzie rozdział. Mam wtyki w wyroczni delfickiej xd
    Więc dużo weny, jedzenia, chęci i dużo buziaków i uścisków ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww ♥
      Najgorsze jest to, że te ciekawe filmy to ja już obejrzałam XD
      Może coś polecisz? *oczy kota ze Shreka*
      Właśnie mi się skończyły owoce! Moje nektarynki i jabłka...BUUU </3
      Oczywiście, że będzie przed weekendem! Innej opcji nie może być! Także Ci powiem, że twoja wyrocznia delficka musi mieć rację xD
      Dziękuję Ci pięknie za wszystko i wiedź, że Ciebie też kocham z całego serca ♥

      Usuń
    2. Polecam ci Akademia Wampirów, Naznaczony (wszystkie 3 części), Pitch Perfect, W głowie sie nie mieści ( bajka, ale fajna), Minionki 😁
      Nie przychodzi mi nic do głowy, ale proszę ❤😘

      Usuń
  8. Brak weny? Weź Braveran! On wie co zrobić by konar zapłonął :'D Cyzia sie bawi w seksuologa kurna... I co jeszcze?! Może zatrudnie się w szpitalu na Biskupińskiej jako nowa Dominika Gajda kurna... I jeszcze zaczne Wajmana podrywać... No moda na sukces normalnie! Wiesz że cie kocham i nie chcę poganiać ale jakbyś mogła wziąść tego Braverana bo ja tu z nudów czytam Szajnowe orgie a to źle na mnie wpływa... Oj bardzo źle... Jezu co ja robie ze swoim życiem?!
    Koniec tego pitolenia i wysyłam ci roczny zapas Braverana na wene... Tak na wene...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że zawsze mogę na Ciebie liczyć XD
      Tak wymieniasz te wszystkie nazwiska, a ja nie wiem o co chodzi XD

      Widzę, że jak Szajniakowe orgie, to Ci się nie nudzi! To bardzo dobrze! xD
      Wiesz... ja to pytanie zadaje sobie już od 3 lat...
      CO JA ROBIĘ ZE SWOIM ŻYCIEM XD
      Dziękuję za roczny zapas Braverana :'DD
      Przyda się każda... pomoc. Tak pomoc XDD
      Kocham Cię Ciastko ♥

      Usuń
    2. Szajniakowe orgie zawsze spoko :D Wiesz oni już wzieli Braveran XD I słychać tylko coś w stylu odkurzacza z teletubisiów XDD Kurwa ja naprawdę potrzebuje przyjaciół... I to szybko... Zaczęło się tak niewinnie... Różowe wibratory Taemin-dziwka a teraz... Kurwa orgie koks i rak mózgu... Chyba założę towarzystwo "Odetnij Cyzi internet" ratujące biednie dzieci zagubione w internetach...

      Usuń
  9. Skoro nie masz weny, to masz *wręcza paczkę*, w środku jest duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo weny (była przecena w Biedronce :D) Mam nadzieję, że wystarczy, wzięłam ostatnią XD. Czekam na rozdział :)
    #Drarry N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD
      Uwielbiam wenę z Biedronki XD Mam nadzieję, że dużo nie zapłaciłaś >.< Wyślij mi rachunek to Ci za nią oddam :'D

      Dziękuję kochanie ♥
      A rozdział, muszę Wam powiedzieć, że się pisze! Jest już 5 stron! Woohoo!

      Usuń
  10. Spóźnione, ale to nie byłabym ja gdybym się nie spóźniła :')
    Nie martw się! :D ja cierpliwie poczekam. Przynajmniej będę jeszcze bardziej cieszyć się z nowego rozdziału ^^ Duuuużo weny życzę! I zdrowia, bo mnie ostatnio opuściło ;/ W każdym razie, pozdrawiam! <3
    ~Kati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww~
      To co, że spóźnione! Ważne, że szczere! <3
      Mam nadzieję, że jutro albo pojutrze będziecie mogli w spokoju przeczytać ten głupi rozdział~
      Oh, mam nadzieję, że nic poważnego? Zdrowiej mi tam i kuruj jak najszybciej! *przesyła tabletki, syropki i litry herbaty*
      Dziękuję Ci Kati ;_;
      Kocham Cię!

      Usuń
    2. Kaszel, katar i bolące gardło. Ale poza tym nic :3 * bierze tabletki i syropki * Od razu lepiej :D Nie musisz się spieszyć, bo tak naprawdę im bardziej na siłę piszesz, tym gorsza jakość rozdziału :O Przynajmniej w moim przypadku :') Osobiście na wattpadzie piszę opowiadanie fantasy. Zaczęłam dawno - mam 8 rozdziałów... I głupi tytuł :') Ale po prostu nie mam motywacji, weny ani chęci do pisania dlatego minęły dwa miesiące a ja ciągle nie zaczęłam pisać kolejnego rozdziału ;') Tak czy siak, ja też Cię kocham i czekam na rozdział :D

      Usuń
  11. Kummie, masz jakiś pomysł może co będziesz pisać po zawsze ty?
    ~ Wtajemniczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, Ah, ah! Dobre pytanie!
      W sumie to mam dosyć dużo planów, chociaż to wiąże się z założeniem drugiego bloga (nie potterowy).
      Zarówno tutaj jak i tam będę pisać one shoty, z czego tutaj, najpierw zacznę od zamówień od Was, które pokaże przy nowej notce~ Później, zacznę pisać po równo one shoty tutaj i tam, które mam gdzieś w głowie czy na laptopie.... który jest zepsuty... Rany boskie....
      Czemu to do mnie wcześniej nie dotarło?!
      O Boże...
      ._.
      Eh
      Głupia ja. GŁUPIA.
      Ale wracając do tematu, to nie zaprzeczę, że kiedyś myślałam o kolejnej rozdziałówce tutaj, ale nie tak długiej jak Zawsze Ty i w trochę innych klimatach. Chciałabym napisać jakiegoś dobrego angsta, ale nie wiem jak to wyjdzie. Może zamiast tego jakaś komedia?
      Aish, naprawdę nie wiem, ale pewne są one shoty, których już się nie mogę doczekać! ;D
      <3

      Usuń
    2. Ty głupia?? Ty?!
      Przestań siebie tak nazywać bo nie wytrzymam, każdy ma takie chwile, ze musi przystopowac. I nie ma na to rady.
      Weny!
      ~ Wtajemniczona

      Usuń
  12. Czekam niecierpliwie:) BDN

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnie pisz sobie po woli i nie na siłę *krzywi się i nyśli- kiedy ona doda ten roździał!!!* ale nie przejmuj się czekam nie cierpliwie... przesyłam ci duuuuuuuuużą paczkę ciasteczek czekoladowych z duuuuuuuuuuuuuuużą ilością weny i dodatkowo 75 opakowań serków HOMOgenizowanych (moze dzięki nim napiszesz coś o dzikich seksach ;) ) oczywiście to wszystko kupione w biedronce ;) (biedra najlepsza!!!!) Życzę duuźo weny i czekam na następny roździał :)
    Ciasteczkowy potwór

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję cię do LBA ;)
    http://takie-czary.blogspot.com/p/nominacja-dol-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :D
    Na wstępie chciałabym Cię bardzo przeprosić z nadzieją, że mi wybaczysz :/ Już mówię dlaczego.
    Od wczoraj zaczęłam czytać Twojego bloga i po prostu opowiadanie (mam nadzieję, że opowiadanie ;) "Zawsze Ty" tak mnie normalnie pochłonęło, że kurde jak wczoraj doczytałam do połowy, to spać normalnie nie mogłam. Śniło mi się, że nadal to czytam i beształam się w myślach, żebym sobie coś na rano zostawiła. Miałam taką fazę podczas snu, który się ciągle przerywał, że hej. Powiem Ci tylko, że to jest po prostu GENIALNE!!!!! Przepraszam, że nie komentowałam każdego posta, ale tak mnie ciekawiło, co będzie dalej, że oderwać się normalnie nie mogłam. To jest tak nieziemsko niesamowite (wiem, że piszę jak głupek i pewnie z błędami, ale tak mi się to podoba, że inaczej nie mogę), że jeśli to się kiedyś skończy to moje życie straci sens :( Wiem, że się kiedyś skończy, bo sama mam nieraz dość tego co piszę i rozumiem, że idzie Ci opornie pisanie kolejnych rozdziałów. Sama też prawie skończyłam swoją książkę i choć zostało mi do końca dwa może trzy rozdziały, to za Chiny nie mogę się w sobie zebrać i ją skończyć. Zaczęłam nawet kolejną, ale też mi jakoś nie idzie. Ale ja wg nie o tym miałam pisać.
    Tak więc jeszcze raz przepraszam, że nie komentowałam i robię to dopiero teraz (poprawię się obiecuję).
    Fabuła jest świetna. Gdy Draco zapomniał Harrego normalnie serce mi stanęło i do tej pory się otrząsnąć nie mogę. Tak mnie ciekawi co będzie dalej, że normalnie masakra :P Mam nadzieję, że wszystko potoczy się po Twojej myśli :D Poza drobnymi literówkami, które zdarzają się nawet w książkach do polskiego, nie widziałam poważniejszych błędów i niespójności fabuły.
    Mam tylko jedno pytanko: Bo w pociągu (wiem, że pytania się od bo nie zaczyna) Draco powiedział Harremu, żeby na razie nikt o nich nie wiedział, a potem miał do niego pretensje, że ten powiedział mu zwykłe cześć bez okazywania uczuć. I tak troszkę nie rozumiem, co blondaskowi chodzi po głowie :P Ale możliwe, że ja coś źle przeczytałam z tej ekscytacji.
    Powiem Ci, że są momenty przy których się śmiałam jak głupia, a moja mama tylko do mnie: Co się tak cieszysz do tego telefonu, jak głupi do sera? No ale :P Strasznie podobał mi się moment gdy Harry wygarnął Malfoyowi jak bardzo go pociąga i sobie wyszedł. TO BYŁO C U D N E!!! :D Natchnęłaś mnie normalnie do pisania własnego Drarry. Nigdy nie będzie tak dobre jak Twoje, ale kurcze muszę spróbować :D
    Pozdrawiam Cię cieplutko, przepraszam za moje gadulstwo, tak już niestety mam i życzę weny :D Wyczekuję z niecierpliwością kolejnych rozdziałów i dziękuję, że Twoje opowiadanie wyrwało mnie z tak silnego doła z którego nikt nie potrafił. Wpadłam teraz w taki stan, w jaki wpadam po skończeniu na prawdę dobrej książki, gdy oczekuję na kolejny tom, który pojawi sie dopiero za rok. Masakra, ale kocham to uczucie i jeszcze raz DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ I TWORZYSZ :*
    Pozdrawiam :D
    Serafin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, zakrztusiłam się herbatą przez Ciebie! ;_;
      Rany, taki długi, cudowny komentarz ._.
      Chyba z lekka płaczę, chociaż nie wiem do końca, bo coś mam w oczach i to prawdopodobnie są łzy...
      Od czego zacząć?!
      Uh,uh,uhhhhh~
      Okej, powoli Kummie, wszystko na spokojnie~
      Po pierwsze:
      Witaj w naszych skromnych progach, gdzie każdy staje się bardziej powalony niż dotychczas! ♥
      Jezu, tak bardzo Ci dziękuję za ten komentarz. Nie masz pojęcia, jaka ilość miodu rozlała się po moim sercu... Matko boska. Dziękuję Ci!

      Więc dalej:
      Hm... tak, z całą pewnością to jest tylko opowiadanie ;D Jakoś do niczego innego mi to nie podchodzi. Chyba, że masz jakiś pomysł?
      Chyba nie masz pojęcia, jak wszystko cudownie ujęłaś...
      Napisałaś dokładnie to, co czuję ja, kiedy czytam jakieś cudowne opowiadania, które nie chcą mi wylecieć z głowy. Boże, masz świadomość tego jaki to jest dla mnie komplement?
      :') Dziękuję po raz kolejny!

      Haha, chyba znam ten ból całkiem dobrze :'D
      Piszesz, piszesz wszystko idzie świetnie i nagle BACHMADAFAKA! nic nie możesz napisać...
      Eh, łączę się z Tobą w bólu~

      Aż spuściłam głowę, kiedy wspomniałaś o niespójności tekstu ._.
      Hahaha, jak ja się cieszę, że to się nie rzuca jakoś w oczy, bo niespójności jest od hohooo i jeszcze trochę. Ale okej, niech więc tak zostanie, że nie ma niespójności tekstu :D

      (Czy ja wiem, czy się nie zaczyna od "bo"? ;D Nigdy nie zwracam na to uwagi. Jedynie wiem, że nie zaczyna się od "A więc" i to akurat przestrzegam, ale resztę mam za przeproszeniem gdzieś xD )

      Hm, więc zacznijmy rozkminiać myśli Draco! Zacznijmy może od tego, że wiadomo jak mogli zareagować jego rodzice, kiedy okaże się, że tak z dupy zaczął się spotykać z Potterem. I Draco dobrze o tym wiedział i głównie to nim kierowało przy wypowiadaniu słów w pociągu. Nie chciał aby ludzie z zewnątrz się o tym dowiedzieli, bo wiadomo, że byli jednymi z najsławniejszych ludzi w świecie Czarodziejów, a społeczeństwo mogło zniszczyć ich związek.
      Co się później jednak stało?
      Wszyscy dobrze wiemy, że Draco bał się utraty i to wynikało z całej wojny czy jego sytuacji rodzinnej. Kiedy Potter nagle nie chciał okazać mu swoich uczuć wobec niego, u Draco pojawiła się reakcja obronna, czyli w jego przypadku jego słynna maska ślizgońskiego dupka.
      Hm... myślę, że takie uzasadnienie będzie dobre, a w razie czego pytaj śmiało! :D


      Matko~ Jakie to dziwne uczucie słyszeć, że kogoś natchnęłam :'D Cieszę się strasznie i mam nadzieję, że dobrze Ci pójdzie! Trzymam kciuki!

      Dziękuję Ci za wenę, za ciepłe słowa i ogólnie za to, że się pojawiłaś ;_; ♥
      Naprawdę jestem wzruszona i dogłębnie poruszona, co ostatnio rzadko mi się zdarza ehhh...
      Dziękuję! ♥

      Usuń
    2. Jeju :O Dziękuję za taką dłuuugaśną odpowiedź :D Uwielbiam uczucie, że nie tylko ja jestem, jak to ujął mój nauczyciel polskiego, wodolejcą :P Oczywiście w dobrym znaczeniu :D
      Dziękuję za wyjaśnienie z tym Draco i Harrym, bo mnie to lekko nurtowało, ale teraz wszystko rozumiem :D
      A co do tego, że mnie natchnęłaś to tak! Dziękuję! Piszę kurcze od wczoraj i chyba prędko nie przestane :P To takie cudowne uczucie jak po prawie roku braku weny, można zacząć w końcu pisać :D Sory, że zakrztusiłaś się herbatą, postaram się pisać jakoś mniej, hmm zakrztuszająco? :P
      Jeszcze raz wielkie dzięki za te cudowne opowiadanie i weny życzę, bo normalnie taka jestem ciekawa co będzie z Draco, że kurcze miejsca sobie nie mogę znaleźć jak nie mogę pisać :/ Ale to pozytywne bardzo jest :D
      Nie mam pomysłu jak nazwać to opowiadanie, bo w sumie to chyba po prostu jest opowiadanie :D Skoro tak postanowiłaś, to na pewno tak jest :D Mówiłam już dzisiaj, że to jest GENIALNE? Jeśli nie mówiłam to mówię :D
      Czekam na kolejne rozdziały i będę wpadać częściej :D
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  16. Przez ciebie nie spałam całą noc !!!

    Wczoraj o 22:00 mówię sobie że znajdę jakieś drarry i idę spać miałam nadzieję, że przeczytam całe dopiero dzisiaj
    Ale oczywiście jak to ja musiałam przeczytać pierwszy rozdział
    PRZECZYTAŁAM wszystkie rozdziały i one shoty !!!

    OdpowiedzUsuń