7 września 2014

I jeszcze jeden!

***
Cześć Wszystkim~!   
Stwierdziłam, że czas na zmianę szablonu, iż, ponieważ, dlatego, że nie dostałam od Szabloniarni żadnej porady na temat tego cholernego ucinania się strony... >.< Mam teraz  nadzieję, że nic się już nie ucina! A jeżeli znajdziecie (oby nie) jeszcze jakiś problem z obecnym szablonem, to piszcie śmiało! Najwyżej zmieni się na kolejny XD Ogółem uważam, że ten wystrój nie jest tak cudowny, jak poprzedni (mam fetysz Feltona na szablonach XD), ale przynajmniej jest tutaj Drarry, więc to mnie pociesza ;) 
A więc piszcie co myślicie, a kolejny rozdział już w niedzielę! ♥ 
Ps. Z one shotem się nie wyrobię, ale kiedyś na pewno wstawię ;D / Kummie 


***

1 komentarz:

  1. Podoba się ;)
    zapraszam do siebie na bloga wraz z Levi.
    P,S wypatruj 50 postu na stronie - z pewność spełni twoje oczekiwana :D

    OdpowiedzUsuń