29 czerwca 2016

)( Give me inspirations )(

Cześć Wam i dzień dobry! Żyję moi drodzy!
Ogólnie napisałabym co nieco o tym jak tam u mnie i w ogóle, ale ja nie o tym!
Potrzebuję inspiracji, a kto jak nie Wy mi ją dacie, prawda?
Będę więc bardzo wdzięczna jeżeli napiszecie mi szybciutko odpowiedzi na te pytania:
1) Jaki pairing? (Ciągle kłócę się pomiędzy Drarry/Hedric/Tomarry)
2) Gatunek? (Wiecie o co chodzi!)
3) Ewentualną fabułę/okoliczność? (To nie jest konieczne, ale a nóż mi to pomoże!)
I pamiętajcie, że ja tu wciąż jestem i egzystuję!
Gorące pozdrowienia z ciemnego pokoju! ♥ / Kummie


 *dwa miesiące wolnego uhuhuhuh*
 *trochę aesthetic shit nikomu nie zaszkodzi*
*czy ktoś w ogóle czyta te podpisy?*

38 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć Tomarry w twoim wykonaniu :D
    Co do fabuły to sama nie wiem co doradzić. Może zamiast bardzo złego Toma zrobić go jako postać "dobrą" . Albo trzymać się kanonu i po prostu sprawić, że zmieni się dopiero za sprawą Harry'ego. Bądź niech Harry zrobi się zły jak Tom XD Kurcze pomysłów od groma.
    /a tak skrycie, to Hedric też brzmi ciekawie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przeczytać coś o Hedric. Nie widziałam jeszcze żadnego opowiadania o nim i może zrobić to furorę !
    Fabuła może toczyć się podczas czary ognia Harry może uratować cedrica lub od 3 do 4 i po prostu później rozpacz po jego śmierci i możesz zrobić tomarry albo drarry xD takie tam połączenie xD
    Mam nadzieje, że pomogłam choć trochę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka rozpacz po śmierci?!?! Żadnego umierania, Kummie nie daj się im namówić na żadnego angsta bo śpisz na dywanie! :O
      Ale popieram pomysł na Hedric... może być szczęśliwe zakończenie tego "czegoś" z labiryntu. Ta, ja i moje szczęśliwe zakończenia wszędzie. :-D
      Najlepszy jest fluff, smut, komedia i napierdalanka z Voldziem w jednym. ^.^
      Ja czytam podpisy pod gifami! ^.-

      Usuń
  3. Dzień dobry Unnie~
    1) Jaki pairing? Oczywiście, że Drarry. I wcale nie jestem dziś tak zakręcona, że chciałam już pisać Destiel XDDD
    2) Gatunek? Hmmmm... Może fluff? Ostatnio czytam jakieś same dołujące ff, że przydałoby się trochę fluff XDD
    3) Tu może lepiej nic nie będę pisać, bo dostałam szlaban od kuzynki na wymyślanie czegokolwiek po tym jak wymyśliłam jej 25 sposobów na zabicie jej OCka XDDD Nie odzywała się do mnie przez tydzień XDDD

    Pamiętam, że wciąż tu jesteś~
    Pozdrawiam gorąco z mojego odludzia~
    I przy okazji życzę dużo weny, bo wiem, że ostatnio na to narzekasz.
    JA CZYTAM PODPISY POD GIFAMI! XDDD

    ~DivaAlex

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Baldzio chciałbym zobaczyć Tomarry w twoim wykonaniu, Kummie~ :33
    2) Napewno fluff! Albo nie smut! Kurczę nie moge sie zdecydować.
    3) Ma byc zły Tommy, nie lubie jak ktos robi z niego taka kluche, affeee...a no i ma byc ukeś Harry <33
    Ściskam mocno i pozdrawiam! <3
    (sorka za błędy, ale jestem na telefonie, a on mnie bardzo nie lubi)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kummie~~! *w* < Biegnie i huga mocno >
    Ja miałam jakieś wyczucie na to, że coś teraz wstawisz~! ^^ A dlaczego?? Bo przeczytałam znowu twoje opko :3 Nie, ja się nie nudzę. Po prostu miałam ochotę na Drarry :D
    1)Drarry~! *.* Ostatnio mam fazę na Draco <3
    2) < Niezdecydowanie > Z jednej strony chciałabym przeczytać jakiś smut lecz ta druga ciągnie do fluffa :p
    3) Draco seme, Harry uke ^^ Wystarczy?? :p No dobra, nie będę taka, dodam coś jeszcze ^^ Zazdrosny Ślizgon i Gryfiak, który postanwia wykorzystać swoją sławę i podenerwować go :D Nie obrażę się na seksy ;) Ano i wychodzi na to, że jednak fluff ^^
    Mam nadzieję, że na coś się przydałam ^^
    Ano a jak lubisz Kuroko no Basket to zapraszam do siebie :3 Może weny więcej wtedy wpadnie :p
    A tak to ściskam mocno i całuję~! :*
    Miłego i słonecznego weekandu Kummie~! <3
    #Kimie

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Zdecydowanie Drarry *.* uwielbiam ♡ przeczytałam już twoje opowiadanie 6 razy ^^ :o i ciągle nie mam dość
    2) hmm ciężki wybór między smut a fluff może jakoś to połączysz ^^
    3) wszystko toczy się na 6 roku . Draco ma wykonać swoje zadanie ale zdaje sobie sprawę że czuje cos do Harry'ego i wtedy szukają razem wyjscia z sytuacji itd.^^ mam nadzieje że zrozumiesz o co chodzi bo ja sama nie rozumiem tego co napisałam XD
    ~ Limonka

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh god!! KUMMIE!! Jak miło mi, że cos wstawiłaś!! (za dużo wykrzykników)
    Dobra, nie mam pojęcia co bym tak naprawdę wybrała. Ale obstawiam na Drarry, no bo to Drary duh?
    Gatunek to nie mam pojecia, ale odrazu przejdę do punktu nr 3 xD może ty to do czegoś przydzielisz idk xD
    Ogólnie to chciałabym zobaczyć zazdrosnego Draco, bo to jest no słodkie gdy ktos jest zazdrosny 😊 oczywiście Harry robił wszystko świadomie, przymilał się do kogoś i z premedytacja wtedy patrzył na Draco (może to być na jakiejś imprezie, gdzies w wielkiej sali idk, co będzie ci odpowiadać)
    Później mogą być jakieś seksy z taka zaborczością, czyli jednak chce smuta okeej xD
    Pozdrawiam cie cieplutko Kummie! Miłych wakacji itd ❤😃
    Ps przepraszam za tak chaotyczny opis XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Tomarry
    Niech to bedzie drama czasami ma byc słodko i nie ma byc happy endu
    I podróż w czasie. Tak,tak wiem, że to było już nie jednokrotnie ale chciała bym poczytac twoją wersje.
    Kogo poslesz do innych czasów, który rok, co, jak, dlaczego???!!!

    Pierwszy raz się podpiszem, bo zawsze anonim (!)

    ~Kasumi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) Drarry! Po co Ty się pytasz w ogóle!

    2) Fluff... tak myślę (smut, smut, SMUT!) ekhem... nic nie było

    3) Zuy Draco.... lovciam!

    I spoko

    Ja czytam podpisy ;-) niektóre wywoływują ból brzucha ze śmiechu

    Viana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż Tomarry i Hedric też brzmi fajnie... (Vi, po prostu się przyznaj, że twój móżdżek potrzebował chwili na rozkminienie, co to w ogóle znaczy...)
      Hehe... ten tego.... no, też brzmi fajnie

      Viana

      Usuń
  10. Tomarry koniecznie. Cokolwiek wymyślisz będzie super

    OdpowiedzUsuń
  11. Drarry, ewentualnie Tomarry

    OdpowiedzUsuń
  12. a i chciałam się zapytać, bo pamietasz, ze obiecałaś kilka shotów? Bo ja nadal czekam na Theo i Rona *śliczny uśmiech* i na Neville'a i Aleca
    KOCHAM CIĘ PAMIĘTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam! Tamtego posta z Waszymi zamówieniami, pomimo że to usunęłam z bloga wciąż mam w wersjach roboczych, ale nie wiem co właściwie z nich wyjdzie. Ale mogę Ci obiecać, że po napisaniu Tomarry i Drarry będę zabrać się za Throna, bo z Nevilleciem może być gorzej, bo jednak musiałabym wtedy wrócić do samego Zawsze Ty gdzie te dwa urocze cupcake'i występowały a nie za bardzo mi się to teraz widzi za co bardzo przepraszam :/
      Ale Throna napiszę z wielką chęcią! Gorące pozdrowienia! <3

      Usuń
  13. Heloł ;3
    Dawno mnie tu nie było i taki trochę wstyd cnie >.< ale nie gniewaj się pliska, ja takie biedne dziecko przypału jestem :c
    Dobra nie o mnie, bo ja tam ciekawego życia nie mam, ale lubię się rozwodzić nad pierdołami i pogadać też lubię...
    Cyzia zamknij się.
    Ok.
    No, ale ten, szukasz inspiracji tak? Ja tam w sumie nic ciekawego nie pragnę, tylko tamto Tomarry co miliony lat świetlnych zamawiałam, bo ja to jednak dziecię angsta i deprechy. Tak to jest jak się trzeba w życiu dowartościować, bo optymizm trochę ssie.
    Cyzia zaprzestań tego pierdolenia o niczym.
    Okej, przepraszam :c
    Trzymam kciuki, że wrócisz do nas z czymś wielkim (jak zawsze) mój Jezummie z Interneta <3
    Lowe mocno, dużo weny i wgl żeby ci Bóg w dzieciach wynagrodził. No chyba, że nie chcesz dzieci. Wtedy idk co zrobić z tą sytuacją.
    Cyzia.
    Tak?
    Idź spać.
    :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójka mi się zawsze marzyła. Dwóch chłopców i dziewczynkę. Tak tylko

      Usuń
  14. Ja no bardzo chętnie zobaczyłabym fluffowe tomarry ❤
    Zaczątek fabuły. Harry nigdy nie wydostał się z Komnaty Tajemnic c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Drarry of course :*. Ale Tomarry też styknie...

    OdpowiedzUsuń
  16. TOMARRRY ZDECYDOWANIE! Hedric nie, Drarry ok ale już widziałam je w twoim wykonaniu. A Tonarry jeszcze noe czytałam, a już napisane przez tak dobrą autorkę będzie na pewno wyśmienite ^^
    Twoja FAAAANKAAA!!!!
    Amorka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście trochę łóżkowych scen, bo ciekawie to pewnie bedzie wyglądało w wykonaniu Voldzia i Harrego ( ale ze mnie zbok no ale cóż, najbardziej w gejowskich opowiadaniach mi zależy na seksach :< Bzidki ze mnie Amorek xD

      Usuń
  17. Jeśli w ogóle nie masz pomysłów i może być nawet trochę głupiutko, polecam : http://creativichee.tumblr.com/miniscenario

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem Tomarry trash, więc... Tomarry!
    Tylko wiem, że napisanie dobrego Tomarry to dość ciężka robota, chociażby ze względu na samą postać Toma. No, wierzę w Ciebie. Jeśli chodzi o gatunek, to na 200% procent nie można pójść za bardzo w fluff, bo to Tomarry, no... Drama, dużo dramy. Możesz zainspirować się "Ukojeniem w Ciemności" i "Motylim sercem" <3 Perełki, warto przeczytać tak czy siak.
    Weny życzę no i powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W ciągu trzech dni przeczytałam całego bloga i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona! "Zawsze Ty" oraz wszelkie shoty są cudowne, zabawne, słodkie :3
    Wielka szkoda, że na blogu od dawna nic się nie pojawiło. Będę jeszcze zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Żyję, żyję.
      Po prostu ukrywam się z moim wstydem, że tak długo nic nie wstawiłam...
      Przepraszam Akane </3

      Usuń
    2. Ty nie przepraszaj, ja tylko orientacyjnie pytałam :****

      Usuń
  21. Całe opowiadanie przeczytałam w 2 dni ( kit że czytam je po raz 2 ����) jest po prostu boskie!! Dalej będe wyczekiwać jakiegoś posta na blogu! Pozdrawiam!��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa! To naprawdę wiele dla mnie znaczy w tych ciężkich chwilach pisarskich i mam nadzieję, że brak dodawanych postów nie sprawi, że zapomnisz o moim małym blogu...
      Gorące pozdrowienia dla Ciebie również Zuz!

      Usuń
  22. Na na na na~
    Co robi Alex w ostatni dzień ferii zimowych? (właściwie to za 6 godzin będę już wstawać do szkoły, ale ciii)
    Czyta "Zawsze ty" od początku <3
    I właśnie zdałam sobie sprawę jak bardzo tęskniłam za tym opowiadaniem oraz jak tęsknię za tobą Unnie ;-; *wcale nie zaglądam tu codziennie... wcalee*
    Ale pamiętaj, że ja na Ciebie czekam i nieważne ile to potrwa, bo ja i tak będę czekać.
    Czym jest czekanie wobec wieczności wszechświata?
    Pozdrawiam Cię Unnie i mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku <3

    ~ Diva Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex, naprawdę kocham Cię z całego serca i już zawszę będę o Tobie pamiętać, jako tą kochaną myszkę-tomboya >.< <3
      Kocham Cię bardzo bardzo bardzo i dziękuję za każde miłe słowo i że cholera czytasz to opowiadanie od nowa <3 <3 <3
      Chciałabym zrobić comeback i nawet myślałam, żeby podzielić one shota na two shota, ale boję się, że nie dam rady napisać kontynuacji, bo jestem w czarnej dupie ;-;
      Kurwa, przepraszam, za wszystko i dziękuję za te słowa wsparcia, bo to wiele dla mnie znaczy i wiedz, że ja wciąż tu jestem i myślę o Was wszystkich <3
      Kocham Cię jeszcze raz Alex ♥

      Usuń
    2. Ojeju
      Aż mi się na sercu ciepło zrobiło. Też cię kocham Unnie <3
      A czemu miałabym nie czytać tego opowiadania od nowa? Jest ono moim ulubionym, więc dla mnie to sama przyjemność.
      Też ostatnio jestem w czarnej dupie i mam wszystkiego dość... Znaczy nie wszystkiego, ale mojego nauczyciela od organizacji reklamy... Muszę zrobić projekt kampanii reklamowej wody mineralnej... Mógł już odpuścić to zadanie, bo od 13 marca mam praktyki zawodowe i nie mam pojęcia czy wyrobię się z zrobieniem tego projektu (szczególnie, że muszę do tego zrobić spot reklamowy)...
      Przepraszam ;-; Nie powinnam o tym pisać w sytuacji, kiedy ty też przeżywasz trudny okres :II
      No cóż trzeba z tym jakoś walczyć i mam nadzieję, że obie poradzimy sobie z naszymi "demonami".
      Jeszcze raz - kocham Cię Unnie <3

      ~ Diva Alex

      Usuń
    3. Tak mi słodzi ;----------;
      O ranyranyrany <3
      Śmiesznie mi się czyta o Twoich problemach jako o techniku organizacji reklamy, bo też miałam tam kiedyś być. Ale wybrałam inaczej i cholera czytając o tym spocie reklamowym wody mineralnej mnie zgięło xd
      Rany, współczuję Ci bardzo Al, serio <3
      JA CIEBIE BARDZIEJ AL ♥♥♥

      Usuń
    4. Nie słodzi tylko stwierdza fakty xdd
      Wiem, że miałaś tam kiedyś być i w sumie... Mi się ten profil podoba, ale czasami jest ciężko.
      Jeszcze dowiedziałam się, że na praktykach w agencji reklamowej będę na dziale "obsługa klienta"... Oni nie wiedzą na co się piszą, bo jestem wrednym hobbitem i nie nadaję się do kontaktu z klientami. W sumie będą tam ze mną moi znajomi z klasy to może będą mnie jakoś powstrzymywać xdd
      Spot, sposoby promocji, slogan, projekt wizualny, grupa docelowa i jakieś inne bzdury... Naprawdę nie chcę zrobić tego projektu xdd
      JA CIEBIE BARDZIEJ UNNIE ♥

      ~ Diva Alex

      Usuń
  23. Szejm on ju Kummie :c wróć do Nas!!!

    ^^
    Viana

    OdpowiedzUsuń
  24. https://my.w.tt/UiNb/qcdI4GUNbK

    Plagiat Twoich one shotów. Co z tym zrobić Kummie? Mam nadzieję, że w ogóle to przeczytasz:(

    OdpowiedzUsuń