13 kwietnia 2016

Informacja

Dzień dobry wszystkim!

Ja tutaj tylko na chwilę z małą informacją odnośnie tego, że przez jakiś czas nie będę dodawać żadnej notki, iż, ponieważ, dlatego, żeee komputer Panny Karoliny odmówił posłuszeństwa... Nie mam pojęcia przez jak długi czas jestem odcięta od pisania, toteż na razie niczego nie obiecuję przez dobre... dwa tygodnie(?)
Na telefonie nie mam zamiaru pisać, bo chyba dostałabym cholery przy edytowaniu notek, także przepraszam za utrudnienia, ale to nie moja wina >·<

Do zobaczenia! /Kummie

11 komentarzy:

  1. Też czekam,bo trochę zaczęłam tych one shotów i szkoda je zostawić ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka już złośliwość rzeczy martwych.
    Nie martw się, poczekamy :D
    Czym, że jest czekanie wobec wieczności wszechświata? (lekcje polskiego źle na mnie działają XDD)
    ~DivaAlex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oezu, tak;;;
      Czuję Twój ból...
      Ja też już głupieję przez ten polski X'DD

      Usuń
  3. Na taki ideał warto czekać i wieczność :3 trzymaj się ciepło i powrotu do zdrowia dla komputerka :*
    Nanni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal czekamy cierpliwie,
    ale napisz czasem czy żyjesz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję! I przepraszam za każdy dzień, kiedy nic nie dodaję, ale... sama nie wiem... Coś mi przeskoczyło w głowie i nie potrafię dokończyć żadnego opowiadania, które zaczęłam. Jest mi bardzo źle z tego powodu i prawie codziennie myślę o tym, żeby zacząć kolejne rozdziałowe opowiadania, ale jak widać efektów nie ma...
      Przepraszam, będę się starać

      Usuń
  5. No heeeeej, ja tu nowa... od dwóch miesięcy...

    No więc, elo wszystkim, wkracza Viana. Kaboom!

    Kummie, ty tu będziesz pisać jeszcze? Bo się chyba w Twoim blogu zakochałam (taaa, jasne, przyznaj się w końcu, że głównie przez dzikie seksy)

    Ale reszta też jest boska! (Zwłaszcza abecadło Drarry <3)

    Soooooł... wróciss tu jesce? Plose?

    No, chyba na razie tyle...

    Viana

    PS Ploooooseeeee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w tych skromnych progach! Cieszę się, że tutaj się pojawiłaś i mam nadzieję, że wszystko co tutaj zobaczyłaś Ci się podobało! (Jak nie, to przepraszam i składam pokłon do samej ziemi)
      Czy będę tutaj jeszcze pisać? ...
      Chciałabym. Bardzo, naprawdę, ale... no właśnie "ale".
      Straciłam chyba serce do pisania, chociaż próbowałam wiele razy i ciągle powracam tutaj, na bloggera, żeby przeczytać to, co do tej pory napisałam, ale za każdym razem załamuje ręce, bo nic nie chce powstać do końca...
      Ciężko mi z tym, bo tęsknie za tym takim.. kontaktem z czytelnikami, za którymi bardzo tęsknię, ale no nie potrafię powiedzieć czy uda mi się wrócić.
      Mam nadzieję, że w końcu uda mi się coś naskrobać i wstawić Wam, nawet jeżeli miałoby to być coś bardzo krótkiego.
      Jeszcze raz przepraszam i dziękuję, że dałaś znak życia, bo w jakiś sposób mnie to pocieszyło, wiesz?
      Dziękuję! <3

      Usuń
  6. Hej :)
    co jakiś czas zaglądam na bloga, aby zobaczyć, czy nie wróciłaś do pisania, mam nadzieję, że dopadnie Cię wena xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęły się wakacje i mam ogromną nadzieję, że dzięki nim będę miała trochę więcej wolnego czasu i chęci na pisania, no i oczywiście przyjście mojej weny z powrotem oczekuję chyba najbardziej >.< Pozdrawiam gorąco! <3

      Usuń