19 października 2014

PRZERWA

Cześć wszystkim!
Dzisiaj niestety nie będzie rozdziału, ani one shota. 
Dzisiaj, chciałabym Was poinformować/uprzedzić, że muszę zrobić sobie przerwę od pisania. Problem nie leży tym razem w braku weny (no dobra, tak odrobinkę też), ale w moim nastroju. Można by powiedzieć, że jesienna chandra mnie dorwała i nie chcę puścić, a opowiadania i rozdziały, które chciałam/chcę Wam dodać wymagają ode mnie pozytywnego nastroju, z czym jest u mnie ciężko. ;;;;
Nie chcę po prostu wstawiać Wam czegoś, co powinno być wesołe, humorystyczne i budujące, a takie nie jest.
Wiecie: w głowie mam same heartbreaking'owe  scenariusze, a chcę Wam wstawić jakieś porządne fluffy, komedie i smuty (dzikie seksy).
Dlatego właśnie potrzebuję zrobić sobie przerwę, w której wszystko sobie poukładam, rozmyślę i zaplanuję. Przepraszam, że tak niekulturalnie Was traktuję, bo wiem, że zasługujecie na tonę one shotów, rozdziału i czego tam jeszcze chcecie, ale nie chcę Was zawieść jakimiś smutnymi i zamulającymi fabułami. <\3

Chciałabym też przywitać nowe czytelniczki, które dopiero co tu zajrzały, a już są odsunięte od opowiadania.

Ala , Julia Julcia , Kasiua ॐ

Dziękuję, że tu zajrzałyście i mam nadzieję, że po moim powrocie ciągle tutaj będziecie ♥ 

Z tego miejsca chciałabym jeszcze raz wszystkich przeprosić i mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi. Jeżeli ktoś chciałby mnie kopnąć w dupę to mogę podać adres. 

Przewiduję swój comeback na 9.11.2014. jeżeli do tego czasu nie wrócę możecie mnie szukać. A jeżeli wrócę to obiecuję, że dostaniecie i rozdziały, i zaległe one shoty. 
Pozdrawiam Was ciepluchno, przepraszam jeszcze raz i mam nadzieję, że mi wybyczycie ๑•́ㅿ•̀๑) ᔆᵒʳʳᵞ
CarolineMarieAntonine KummieBummie




 

7 komentarzy:

  1. Eh :( Szkoda, że masz przerwę, ale masz rację- wolałabym poczekać dłużej na porządny rozdział, niż czytać byle co.
    No cóż, dzień 9.11 możliwe, że będzie najlepszym dniem mojego życia, ale to jeszcze się okaże. Pozdrawiam i całuję :* ♥

    PS To ja zachęciłam Kasiu'ę do przeczytania Twojego bloga :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, rozumiem Cię, w końcu też jesteś człowiekiem ;) jeśli tak uważasz, to na pewno masz rację, ale ja przeczytałabym wszytko co napiszesz ☺
    A więc ów feralny 9.11 niech nadchodzi szybko!
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się czekać cierpliwie skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać wytrwale.
    Przynajmniej się postaram...

    Niech Ci humorek szybko wraca <3

    Anonim :)

    P.S. Siedzę sobie tutaj już jakieś dwa tygodnie! Kiedy to tak szybko minęło? o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, generalnie nie jestem człowiekiem cierpliwym, ale dla Ciebie zrobię wyjątek! ^^ Niech ten 9.11 szybko nadejdzie! Życzę Ci dużo weny, żeby Ci się ładnie, miło i szybko pisało~! Każdego może przecież dopaść chandra, dlatego poprawy humoru i czekolady lub żelków, bo to zawsze poprawia nastrój c; Trzymaj się, czekam! *hug*

    złezłeciastko

    OdpowiedzUsuń