17 lipca 2014

Informacja

Hej, hej, hej! 
Chcę Was tylko poinformować, że notka -która miała być wstawiona w niedzielę- ukaże się najpóźniej pojutrze. Przez ostatnie dni (jak nie tygodnie) miałam autorską zawiechę, której nie umiałam się pozbyć, ale uwaga! Wczoraj udało mi się naskrobać kilkanaście linijek, a dzisiaj prawie trzy strony! ;D Jestem z siebie tak cholernie dumna, że nawet spóźnionego one-shota wstawię w niedzielę ^^ 
Mam nadzieję, że ten napływ weny będzie się powiększać, ale na razie nie zapeszajmy ;) 
Jedyną wadą mojej obecnej przypadłości jest to, że ta wena przychodzi dopiero po 21, ale co mi tam! Jestem Wam to dłużna. 
Do rychłego zobaczenia! ♥ /Kummie
Ps. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli! ;/

2 komentarze:

  1. Nie nie jestem zła. Tylko więcej scen+18 XD i weny życzę Ci

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie jest zły! :D Ważne, że wreszcie odzyskałaś wenę. Dziękuję za twój komentarz, na moim blogu :) Naprawdę podniósł mnie na duchu, i niemal od razu zaczęłam pisać nowy rozdział. Ty także jesteś znakomitą autorką! Myślę, że masz nawet ciekawsze pomysły ode mnie ! O wiele ciekawsze. Nie da się zanudzić przy twoich rozdziałach. Zawsze gdy coś się dzieje, nagle BUM I AKCJA pędzi, pędzi kompletnie zmieniając kierunek. Charakter Draco, także bardzo ładnie oddany :D Bardzo ciekawi mnie ten One Shot o którym mówisz :D Ja sama mam kilka w przygotowaniu, ale nie są jeszcze dopracowane :D

    Przysyłam Ci duuuuuuuużo weny!!!! DUŻO DUŻO WENY!

    Buziaczki ;* Twoja Elizabeth :D

    OdpowiedzUsuń