15 września 2020

Znak zapytania

 


ϟϟϟ

*wchodzi do mieszkania i zdejmuje pelerynę niewidkę* 

Puk puk? 

Dzień dobry??

Jest tu ktoś???

Sprawa wygląda bardzo prosto - od jakiegoś czasu chodzi za mną powrót tutaj z kolejnym rozdziałowym opowiadaniem, które, z góry mówię, będzie się różniło klimatem od Zawsze Ty. 

Zastanawiam się jednak czy... ktoś tu jeszcze jest i ma ochotę na więcej drarry?

Czy jeżeli ktoś by jednak chciał trochę moich wypocin, to czy jest sens pisania jeszcze na bloggerze? Czy uważacie, że przeprowadzka na Wattpada (swoją drogą jest to dla mnie kompletnie czarna magia, ale jestem w stanie się jej nauczyć!) jest wygodniejsza i potrzebna?

DRARRYNISSE WITAJCIE PONOWNIE NA STATKU MIŁOŚCI. 

//KummieBummie

ϟϟϟ

12 komentarzy:

  1. Hejka,
    kochana, przepraszam że dopiero teraz, ale no właśnie wczoraj ech w zasadzie to dzisiaj dostrzegłam ten post...
    jestem jsk najbardziej za nowym opowiadaniem, czesto wracam tutak aby przeczytać jeszcze raz opowiadanie... i jestem za powrotem tutaj, a całkowicie przeciwna wattpad... jednego czytelnika to na pewno już masz, a inni na pewno też się pojawią... będę czekała na jakieś info i no częściej niż raz na miesiąc zaglądała, bo teraz to mam i inny powód niż tylko przeczytanie opowiadania jeszcze raz ;)
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka,
    to ponownie ja ;) jakoś tak zapomniałam ostatnim razem się podpisać...
    i czekam, wyczekuje nowego tekstu...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, hejka,
    jeah tak, tak chętnie przeczytam Twoje nowe opowiadanie ;) choć teraz dopiero co zaczęłam czytać "zawsze ty", to z wielką przyjemnością przeczytam nowy tekst...
    a co kwestii gdzie to zdecydowanie wolałabym tutaj na blogu...
    weny i pomysłów życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. wracam tu co jakiś czas poczytać Zawsze Ty kiedy nachodzi mnie HP nostalgia. twój fanfic był jedynym powodem dla którego w gimnazjum w końcu przeczytałam książki.
    nowe opowiadanie od ciebie totalnie uratowałoby dla mnie 2020!

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah, cały czas jestem i chętnie coś nowego przeczytam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że tak
    galaxa2

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym przeczytała więcej drarry albo jakiś innych ff, cieszę się że wróciłaś i z niecierpliwością czekam na następne rozdziały.Życzę weny i szybkiego powrotu do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    droga autorko, chętnie przeczytać coś nowego Teojego autorstwa i bardzo liczę że coś się pojawi tutaj...
    weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się! Wróciłam! Zapraszam do najnowszego postu!// Kummie

      Usuń
  9. Hejeczka,
    kochana, kochana cóż powiem szczerze, że zaglądam tutaj od czasu do czasu w nadzieji że chociaż jakiś mały tekścik się pojawi...
    weny, weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń